Vad är ditt största bekymmer idag?
Precis just nu: Att jag inte kommer in på facebook och jag är rastlös. Jag älskar dagar när sådant är det största problemet
Precis just nu: Att jag inte kommer in på facebook och jag är rastlös. Jag älskar dagar när sådant är det största problemet
Att vår lilla person här hemma byter sina rutiner en gång i veckan så att jag inte får grepp om henne alls. Precis när vi tror att vi vet hur hon funkar och försöker planera efter det ändrar hon sig helt och hållet. Sjukt irriterande, och bara att stå ut med. Hoppas det rättar till sig när hon börjar förskolan.
Där har vi för övrigt ett till problem. Vi har sökt plats till i slutet av maj, men det verkar vara kört att få en plats på något av våra alternativ tills dess.
Har äntligen kommit igång med träningen ordentligt efter graviditet och barnafödande, och så drar jag på mig förkylningen från helvetet. Sjukt störigt.
Denna eländiga förkylning. Nu har jag börjat hosta också till råga på allt. Februari som månad borde helt enkelt förbjudas.
Att min stora scalarhane av någon anledning blivit aggressiv och ger sig på småfiskarna. Jag vill ju ha alla där, men det är synd om småttingarna.
Förkylningen som aldrig går över. Igår trodde jag att jag blivit frisk, men så hade dottern en riktig stöknatt och efter alldeles för få timmars sömn än jag plötsligt dunderförkyld igen. FAN!
Att jag nu är inne på tredje dagen med hög feber, frossa, riktigt elak slemhosta och ont i precis hela kroppen. Att ha nästan 38 grader trots febernedsättande flera dagar i rad tär på krafterna minst sagt.
Att sambon gjorde rocky roads förut. Jag kan inte sluta äta
Träningsvärk överallt, men av någon anledning främst i det vänstra låret. Det gör ont att gå, det gör ont att sitta och det gör ont att ligga ner. Helt självförvållat, men väldigt irriterande.
En dotter som är hysteriskt trött men VÄGRAR att sova middag. Det kommer att bli en eländigt lång dag det här. I övrigt har jag ett skrapsår på ovansidan av ena handen som gör svinont.