Inlägg från: Anonym (ansvaslös) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ansvaslös)

Vad är ditt största bekymmer idag?

Orkar inte mer, hela mitt bröst värker, just nu hatar jag min pojkvän......

• Anonym (ansvaslös)

Slutade vid klockan 22 hem trött och ville sova, men hade lovat mina föräldrar att jag skulle hämta dom efter en middag. Hämtade två fyllon kom hem och jag sprang in på toan direkt för att jag verkligen behövde kissa när jag kommer ut säger mamma "pappa kräks, tar du in hundarna?" jag förstog inte vad hon menade först men sen ser jag hur min ena hund står och slickar upp min pappas spya. ÄCKLIGT!!!!
    Det måste väl ändå klassas som en av dagens värsta?

(vill även lägga till att dom aldrig blir såhär, lite smått berusade men inte fulla så att ingen tror att mina älskade föräldrar är värsta alkisarna för det är dom inte Cool)

• Anonym (ansvaslös)

Hade tydligen inte kollat så att allt var fixat med csn så min skola har inte anmält att jag pluggar*slår handen i pannan* så har inte fått mitt csn på mer än 3månader och är aspank och har nu över 8000kr som jag ska få från csn och det ser jag idagSkrikandes stort morr på den, jävla klantFörvånad

• Anonym (ansvaslös)

Någon har fått tag i mina kontoupg. och försökt sno mina pengar tur att dom inte lyckades så nu är kontot spärrat har lite pengar i plånboken men mer på kontot jag ite kommer åt och just det jag är utomlands Rynkar på näsan

• Anonym (ansvaslös)

Att jag la nästan alla mina pengar på att åka och hälsa på min pojkvän som bor utomlands

där mitt kort blev kapat så tight resekassa
    efter att inte haft sex på två och en halv månad såg jag verkligen fram emot att "se" honom, hann att vara där i några dagar innan jag fick massa blåsor och skit i hela underlivet vilket ledde till att jag inte kunde ha sex och knappt pallade att gå utanför dörren- ja jag är bitter

Var hos läkare idag och hon sa att hon är 99% säker att det är herpes så jag säger Grattis till mig själv för tydligen ska man inte vara ledsen för det sa gynekologen

• Anonym (ansvaslös)

Känner mig ledsen ända in i själen! Idag har jag riktigt ont!

Känner mig fast här vill inte vara kvar i denna staden längre vill flytta tillbaka till min pojkvän
    problemet då är att jag inte kan ta med mina två fina underbara och älskade små hundar Gråter
    och min pojkvän kan inte flytta hit så måste välja men samtidigt så vill jag inte vara i denna staden vill till min nya stad känner mig fri där, kan andas där!
    Men ska jobba hela sommaren och plugga klart innan jag kan göra något överhuvudtaget

Så mitt största bekymmer blir väl då att jag inte har obegränsat med pengar så jag kan köpa en riktig lägenhet här och en där så jag kan ta med mig mina hundar där jag väljer att vara så dem tre jag älskar mest kan vara på samma plats så jag slipper vara halv för det blir jag oavsett i denna situationen.Gråter

• Anonym (ansvaslös)

Har precis fått ta till extremt drastiska metoder för att få min älskade pojkvän att fatta att han inte får ta livet av sig han har det jobbigt just nu och tycker inte att han förtjänar mig. Han vill att jag ska gå vidare så att han kan dö jag sa gör du det så gör jag det med och plockade fram mitt "rakblad" som är skitvasst och han vet att med tanke på att stora delar av min kropp är täckt av ärr att jag kan göra det. Enda gången jag har använt det så fick jag sy
    .
    Hela huvudet snurrar jag är livrädd han är verkligen mitt allt och det gör så ont att han inte ser det jag ser och det är så orättvist att han går igenom en massa skit han inte ens i närheten förtjänar. Hatar långdistans förhållande hatar att jag inte har mitt egna flygplan så jag kunde åka över dit nu och se till så att han är okej. Deprimerande människor ska faan inte dricka alkohol!! Tror han fattade och att han sover nu hoppas det iaf. Jag ska se till så att han kommer över hit på lördag! Jag måste försöka sova nu ska köra långt imorgon och jag är helt slut!

Saknar honom så mkt och hatar att jag inte är där och håller om honom Gråter

• Anonym (ansvaslös)

Han tog massa tabletter men ångrade sig och ringde ambulans så engelsk polis ringde upp mig så jag fick prata med honom medan dem väntade på ambulansen. Nu vet jag iaf att han är i säkra händer så jag känner mig ändå lättad! Nu kan jag sova och veta att min pojkvän överlever natten.

• Anonym (ansvaslös)
    Anonym (pank) skrev 2012-06-22 14:55:26 följande:
    Ojdå, hur mår ni idag? Både du och pojkvännen?
    Han låg på sjukhus och fick komma hem igårkväll, dem tänkte lägga in honom på psyk men det ville inte han och han mådde lite bättre. Han är nu glad att han ringde ambulansen och fattar mer vad som betyder något och spenderar idag med sina döttrar. Han känner sig fortfarande trött och konstig efter tabletterna men är på bättringsvägen. Jag mår helt okej känns lite som att jag går på nålar är rädd att det ska hända igen men ska  boka en resa för honom hit till Sverige så han få komma hit och ta det lugnt och andas lite, så jag kan andas!
    Men efter det var jag helt slut somnade runt halv 4 på morgonen och han ringde från sjukhuset runt 6 på morgonen så det var kaos i huvudet. Man känner sig så liten när man är så långt borta.

Älskar denna tråden man kan få skriva av sig utan att bli dömd som man skulle ha blivit om man startat en helt ny tråd Glad
  • Anonym (ansvaslös)

Just nu är det mesta löst så idag största bekymmret att jag är trött och extremt kissnödig men orkar inte gå till toaletten så över min blåsa lite till:P haha

• Anonym (ansvaslös)

Att ÄNNU en avslöjat på FB att hon är gravid det är hur mkt som helst folk som inte försökt, som inte vill egentligen, som inte vill sluta röka eller dricka för att man är gravid och som inte har en partner

Jag och min partner som verkligen vill har ännu inte fått ett plus FUUUUUCK!
    Vi har distansförhållande så självklart svårare att pricka då men ändå i min hjärna känns det som snart ett år men i rena försök är det väl ca tre månader men hugger ändå i mitt längtande hjärta att det inte är min tur än Rynkar på näsan

• Anonym (ansvaslös)

Är sjukt röksugen, varit rökfri i mer än en månad och har inte känt detta röksugen sen första veckan. Haft en sjukt dålig vecka har totalt tappat motivationen för allt Obestämd

• Anonym (ansvaslös)

Att jag och min pojkvän är hemma hos hans kompis som sätter på massa konstiga äckliga filmer, jag pratar sjuka filmer! Jag trodde inte jag kunde reagera på detta sättet av en film men ögonen började vattnas och jag fick panik. Det var igår på min födelsedag tillslut stängde han av när min pojkvän sagt ifrån ett par gånger- nu idag har han gjort det igen inte riktigt lika illa men fortfarande illa.....

• Anonym (ansvaslös)

Har gjort slut med min pojkvän jag vet att det är det rätta men det känns så fel och gör så ont! Till helgen måste jag säga till mina älskade underbara bonusflickor att jag inte ska stanna :'( och idag måste jag boka flygbiljetten hem men klarar det inte.... Aj!

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?