Inlägg från: Anonym (ansvaslös) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ansvaslös)

Vad är ditt största bekymmer idag?

Att jag ska klara mig på 2000kr fram till januari förhoppningsvis(kanske fått ett jobb)

och för 2000kr
    ska jag köra hämta min pojkvän vid flyget och köra hem igen blir totalt ca 80mil
    köpa julklappar till min familj(7pers)
    kommer inte gå kommer att behöva låna pengar av mina föräldrar iiiiigen *dåligt samvete*
    När ska jag få in i mitt huvud att jaaag har ansvar för mig själv?:(

• Anonym (ansvaslös)

Att min pojkvän är full och dum i huvudet just nu
    och att alla älskar honom och ingen vet att han är alkoholist
    och ingen vet vad jag har gått igenom med honom som full
    och nu runt jul är det ju såååå självklart för alla att man ska dricka
    och folk tycker att jag är elak när jag inte tycker att han ska dricka
    grät igår för jag hade bett honom att inte dricka och han gjorde det ändå
    har haft så mkt att oroa mig för,
    blev väldigt mkt inför jul eftersom min mamma låg på sjukhus
    så jag fick ta ansvar för allt.
    Behöver inte en full pojkvän på det
    hatar honom orkar inte mer orkar verkligen inte mer
    men får så dåligt samvete åhhh han är så dum
    önskar att jag hade haft tillräckligt med pengar att skicka hem honom nu
    men får stå ut 2 veckor till sen är det över för sista gången
    tack och hej din manipulerande jävel.......

(ansvarslös) <- är från ett annat inlägg;)

• Anonym (ansvaslös)
    Anonym skrev 2011-12-26 20:13:40 följande:
    släng ut fanskapet så fort ni kommer hem om det inte finns möjlighet att göra det nu.
    Han bor inte här men det gör jag jag han åker hem i början på januari
    Han har inga pengar, knappt jag heller så får vänta tills dagen då den bokade resan kommer
    den som jag har betalat trots att jag inte har haft någon inkomst sen i september och han går på bidrag hela tiden får pengar varannan vecka. Sen när han kommer hem ska han åka utomlands igen med en kompis som betalat hans resa och när han berättade det för mig sa han jag måste spara ihop pengar jag frågade varför han inte kunde göra det åt mig, jag fick inte ens någon julklapp:'(
  • Anonym (ansvaslös)

Att mina föräldrar inte förstår att dom måste backa för att jag ska orka med att ta tag i mitt liv har inte mkt energi och det lilla jag har gå till att värja mig mot dom, har inget fristad längre får inte ens sova i fred. Mår skit både fysiskt och psykiskt orkar inte mer....

• Anonym (ansvaslös)

Att jag kanske inte kommer in på undersköterske.utb(validering) måste ha jobbat 200dagar och jag har bara jobbat 143dagar=( Men grunden till undersköterska och personlig assistent är samma och jag är utb. personlig assistent
    Hade varit så kul att få börja göra något som leder någon vart så jag hoppas hoppas hoppas!!!

Att jag är pank och lyckades inte så bra med att sluta röka denna veckan=(

Att jag var så otroligt trött idag att jag knappt orkade andas;) skönt när man inte har saker att göra men det hade jag gjorde iaf hälften

Att jag inte orkade hänga upp min tvätt så att mina enda rena kläder kommer vara blöta imorgon hä hä

Att min gamla hund legat och fisit halva kvällen

Att jag inte orkade gå utanför dörren så det blev inget graviditetstest till imorgonbitti så jag är fortfarande lika nojig som innan fan vad tomt i huvudet det kommer bli när det förmodligen kommer visa negativt

Att klockan är halv fyra på morgonen och det är lika mysigt och spännande varje natt att sitta och uggla men känns lika misslyckat varje "morgon" man vaknar så utmattad att man mår illa och allt bara blir fel

Att jag är på sååå bra humör och min karl är inte här så jag kan inte dela det med honom har ingen att pussa på förutom två hundar som redan sover djupt får inte väcka dom men det är så svårt att låta bli dom är ju sååå söta min yngsta hund ligger och snuttar precis som hon gjorde som valp(min bebis är hon fortfarande)

SKICKAR KÄRLEK TILL HELA VÄRLDEN IDAG Hjärta

• Anonym (ansvaslös)

Mitt största bekymmer idag är att min pojkvän har fått nog av livet
    fick som tur var tag i honom igen och har åter igen talat honom ur att ta livet av sig
    små bråk får hans bägare att rinna över så katastrofalt
    gör inte det hela lättare att vi bor flygplans-avstånd från varandra
    hatar när han är full och riktigt nere
    Finns inte man kan göra då från att känna sig jätteviktig till att bli en flugskit

Gråter

• Anonym (ansvaslös)
    Helle333 skrev 2012-02-12 08:14:03 följande:
    Får han proffshjälp? Det där är något han behöver seriös hjälp med. NU
    Ingen samtalsterapi, det vill han inte. Jag har bett honom flera gånger men nej. Men han har kontakt med läkare men dem ger bara mediciner inte mer än så men dem tar han inte.
  • Anonym (ansvaslös)

Först hade jag svårt att få upp(garage nedfart säger man så? en backe ner iaf) bilen när jag skulle in till stan tog 15-20min.

Sen på vägen hem från stan(nej körde inte fort) tappade jag total kontroll över bilen och snurrade flera varv över båda körfälten på motorvägen slog i båda räckerna flera gånger. Väldigt obehagligt, allt gick i slowmotion såg bilar komma emot mig och sen räcket. Jag trodde att jag skulle flyga igenom, väntade på en smäll, men den kom som tur var inte. Dem hann att stanna i tid.
    Några bilar stannade både bakom och framför tills jag var redo att köra igen, det kändes bra behövde lite stöd där.
    Fortfarande skakis, men mår ändå bra. Bilen mår rätt bra den med, förutom att nästan alla hörnlysen krossades=/

• Anonym (ansvaslös)

Jävla skitdag!
    Pratade med min pojkvän(bor i london) i fredags då skulle han ut och festa, jag sa till honom att han skulle ta det lugnt och att han skulle ringa när han kom hem oavsett tid. Han har inte ringt mig under hela dagen och jag har ringt honom och försökt få tag på honom. Nyss ringde hans kompis och väckte mig men jag förstog inte mkt av vad han sa, sen fick jag prata med ambulanspersonal som sa att ha fick ringa upp mig senare... När är det?! Vad händer?! Tror hans kompis sa att han skakade och blödde eller något,  vafan? Gråter

• Anonym (ansvaslös)

Orkar inte mer, hela mitt bröst värker, just nu hatar jag min pojkvän......

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?