mammatillnovalie skrev 2011-11-18 21:35:58 följande:
Ja, hon gillar ju hockey väldigt mycket och det ska vi ju gå på då på kvällen :) Tror även att den andra brudtärnan skulle fixa ett bås som vi kunde sitta i istället för på läktaren.
Hon är ju mest sportintresserad. Jag tror att hon skulle uppskatta det mesta, faktiskt. Hon är lite äventyrlig av sig :) Men jag tänkte att man kanske kunde fixa lite frågesport. En annan tanke jag hade, man kan ju ha med en liten "förnedring"s del också. Om man skulle ställa henne i ett köpcenter med en skylt som det står något roligt på och ha en insamlingsburk som folk kan lägga ned lite pengar i :P
Javisst vill man göra den så minnesvärd som möjligt men man måste ju även ta hänsyn till ens ekonomi. Speciellt jag som har barn (jag är den enda av alla som ska vara med som har barn) och då vill man inte göra av med hur mycket pengar som helst när man inte har så jätte mycket.
Jag kan bara gå till mig själv och det skulle absolut inte vara nå krav på min möhippa om att göra saker som kostar pengar. Folk får gärna hitta på saker själva, huvudsaken är att man är tillsammans, har roligt och att det blir ett minne för livet :) Lite så jag tänker..
Ja absolut.
På min möhippa så var det några som var med under halva dagen tex eftermiddag/kväll pga ekonomiska själ(har varit på flera möhippor där folk gjort så) och då har alla varit nöjda ändå på något vis