-
Har hört de som inte har behövt betala nåt alls å de som fått betala nästan 5000kr, så udda att de ska behöva skiljas så mkt.ekke skrev 2012-01-31 20:35:36 följande:Vi betalar nästan 2400/person. Konstigt att det skiljer så mycket.
-
De e fan inte klokt att de ska behöva skilja så mkt!
-
Ja längtar efter att få börja...JaMA08 skrev 2012-02-10 19:34:50 följande:Idag började vi Föräldrautbildning inför Adoption, man fick många nya tankar och känslor! Men på ett positivt sätt förstås
-
Jag lovar!!! Kram Förväntansfull82ekke skrev 2012-03-20 22:08:32 följande:håll tummarna för oss i morgon!
-
Men suuuuuck pratade med dem som anordnar föräldrautb. idag och de är tveksamma om det kommer hinna börja nån utbildning innan sommaren..så jippi för att jag var tvungen att opereras så vi inte hann med utb. som började i januari.
-
Jupp jupp..JaMA08 skrev 2012-03-21 18:33:08 följande:Tråkigt att höra men den finns ju i Göteborg under hela våren! Lite dyrare förstås!Ja något..hoppas de kan "ramla" in några till par så det ändå kan bli av...men det e ju tveksamt som sagt.ekke skrev 2012-03-21 18:49:46 följande:åh vad tråkigt!! :(
Hur gick det för dig idag? -
Yes! Föräldrautbildningen blir av nu innan sommaren. Började tro att det inte skulle gå vägen men nu så sätter vi igång
-
De av er som fortf. håller/höll på med FET/IVF under er föräldrautb. var ni öppna om detta under era möten?
-
Har haft vår första träff med gänget som vi ska lära känna under vår föräldrautb. Verkar ha hamnat i ett sketatrevligt gäng å de va mkt snack mellan himmel å jord under första träffen. Ser redan fram emot nästa vecka
-
Å det kan jag förstå att du längtar efter!ekke skrev 2012-05-22 06:40:49 följande:Cina: underbart!! Går det ofta snabbt med bb hos BFA?
Aimie: roligt, alltid skönt när det känns bra :)
Nästa vecka går vårt medgivande upp i nämnden! Jag längtar! -
Gud va roligt för er! Grattis!Pippi Långstrump skrev 2012-05-24 18:49:31 följande:I går blev vi godkända i nämden. Förhoppningsvis har vi beslutet i vår hand imorgon :)
Nu har processen börjat :) -
Jiiiippiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!ekke skrev 2012-05-30 18:18:32 följande:I dag fick vi vårt medgivande!!!
-
Dags för att skicka in papperna för att utredas i höst! Kursen va lärdomsrik men bäst av allt de nya vännerna man fick.
-
Alla var lika "öppna" å runt 30-35 så ja vi fick bra kontakt så vi får hoppas att vi håller den framöver.JaMA08 skrev 2012-06-28 00:33:04 följande:Fick ni nya vänner där? Vi fick inga men det var nog för att vi var för öppna för dem tror jag *hm*
-
Hembesök e avklarat å jag har även varit å pratat om mig själv, om mitt liv. Det var nog det mest nerrviga träffen hahaha!
JaMa: Vi landar nog på 60 000 allt som allt då vi har fått "tillbaka" 40 000. Pengafrågan beror ju på landet man ska adoptera ifrån.