• Gaaaa

Hur acceptera barnlöshet?

Jooo, jag är där med.
    Vi har sagt 2 st 3 paket och sedan är det slut. Vi har 2 utplock kvar.
    Fast med den erfarenheten man har så är det inget stort hopp för oss.

Jag lägger min sista energi på levaxin för att sänka mitt TSH värde, det ska hamna under 1,0 nu för då ökar chanserna att bli gravid.
    Det tråkiga är att jag mår så otroligt mycket bättre med levaxinet så jag HAR problem med sköldkörteln. Och ingen har tagit mig på allvar när jag sökt läkarvård för att jag varit sååååå trööööt.
    Inte ens de på IVF reagerade när jag tog upp värdet på TSH utan allt sååååg sååå braaa ut :-S

• Gaaaa

Jag har lite svårt att tänka att jag ska ge upp..
    Om nu inte det funkar men IVF så ska jag försöka helt och hållet med en homopat.
    Har hört solskenshistorier där med.
    De behandlar ju kroppen på ett helt annat sätt än vår läkarkår.
    Men detta är inget som jag har talat om för min man..

• Gaaaa
    Veronica1 skrev 2011-11-17 14:59:29 följande:
    Det är svårt att ge upp.... men för våran del finns det inte pengar kvar till så mycket mer, vill ha råd att leva oxå. Jag provade diverse när jag höll på med IVF, slutade med koffein helt, drack vetegroddsolja & andra produkter, kinesisk akupunktur bl.a, men tyvärr! Hur funkar det med homeopat? Jag tycker allt sånt där är intressant Glad. Är det här erat tredje försök?
    Hoppas det går bra för dig!  
    En homopat som jag förstår det tittar en i ögonen och kan berätta om din hälsa.
    Sedan har de sina egna mediciner. (Nu pratar jag inte om cacer osv)
    Jag pratade med en äldre herre som arbetade på en hälsokost och han hade hjälpt 2 släktingar att bli gravida med preparat som de säljer. (Nu beror det ju på vad det är för fel)
    Han skulle ta reda på vad det var till mig för det var länge sedan nu och så skulle han se efter om det kommit något nytt.
    Men han började prata om sköldkörteln direkt och bidrottninggele.
    Bidrottninggele tar jag ju redan och levaxin har jag nyss börjat med.
    Vi påbörjar vårt 5 försök i Jan.
Svar på tråden Hur acceptera barnlöshet?