Kanske ska donera ägg?
Här är länken till huddinge sjukhus, fertilitetsenheten. http://www.karolinska.se/Verksamheternas/Kliniker--enheter/Kvinnokliniken/Fertilitetsenheten/Aggdonator/
Du är i rätt ålder för att bli en perfekt donator. Unga har i regel mycket bättre kvalite på sina ägg.
Klart att själva behandlingen är påfrestande för kroppen, man tar sprutor dagligen, och då kan man känna sig svullen och ha lite mensvärk, och vid ägguttag gör det lite ont. Men man får lugnande och bra med bedövning. Efteråt har man som en kraftig mensvärk, men alvedon alt citodon funkar perfekt och det går över ganska fort. Det är samma process som vi som gör ivf går igenom vid varje behandling. Att föda barn borde göra miljoner gånger mer ont. Vid ägguttag är det ju nålsticken som gör ont, inget annat. Jag har gjort 4 st ivf behandlingar och jag skulle kunna göra 100 till bara jag får en bebis. Så smärtan är överkomlig.
Donatorer finns det ont om så jag tycker du ska ställa upp som donator om du funderat på det. Det är den finaste gåvan en männsika kan få, pga dig kanske ett par kan få sitt efterlängtade barn.
Lycka till!