Inlägg från: mamma till 2 frön |Visa alla inlägg
  • mamma till 2 frön

Elevernas inflytande i undervisningen

Snälla Caliningrad har du inge bättre för dig än att spy galla över svensk skola, funktionshindrade och vår uppfostran i allmänhet. Stanna du i Asien, visst var det Thailand, där du har det så fantastiskt och låt oss som trivs och ser progressionen i våra barns lärande, deras växande som individer till goda välutbildade individer få bo här i vårt fantastiska Sverige. Har argumenterat med dig i så många trådar nu att du är så förutsägbar att jag smäller av. Möt argument med fakta inte bara dem som passar dig utan även dem som motbevisar dig med forskningsbaserad fakta. Hur kommer det sig att ett så litet land som Sverige trots allt lyckas få fram så många bra tekniska produkter, framstående idrottsmän och kvinnor, forskare och akademiker om allt är så värdelöst som du menar. Vet du vad, jag är gräsligt lycklig att jag inte bor i Asien och behöver träffa dig för med din människosyn har världen inte kommit långt.

Jag förstår att du inte förstår hur vi lärare ska tolka Lgr11 men så har du inte en lärarutbildning. Jag skulle inte ens komma på den befängda tanken att lägga mig i hur en läkare ska tolka de medicinska föreskrifter som finns för jag äger inte den kunskapen av förståeliga skäl. 

Svar på tråden Elevernas inflytande i undervisningen