Är det fler än jag som känner sig som en bitterfi..a ibland?
Vad bra gaaaa!
Väntar fortfarande på att få komma in på parsamtal inne på RMC...drygt
Vad bra gaaaa!
Väntar fortfarande på att få komma in på parsamtal inne på RMC...drygt
Jag har ingen aning... Vi har följt instruktionerna och lämnat proverna...sen fick vi veta att det var 3 månaders väntetid till att bli kallade på ett parsamtal.
Jag hoppas att det inte är många möten som kommer dra ut på tiden ännu mer.
Ingen som vet?
Tack för ditt svar :)
Vi har lämnat två blodprov och två spermaprov...ska det lämnas fler än det?
Nej... De ville ha två blodprov från mig två olika dagar i menscykeln. Och två sperma prov med 2 v mellan.
Skulle läsa olika hormoner på mig.
Jag fick papper idag från Rmc :) vi ska dit och träffa varsin läkare den 27/2 för undersökning och få veta resultat på våra prover. Sen skulle vi träffas tillsammans och få veta hur vi ska gå vidare. Glad men nervöst. Ska jobba kvällen den dagen så jag hoppas att vi inte får allt för dåliga besked så att man är rent knäckt.
Hemkommen från en fest med många många bekanta som var där.., fick frågan flera gånger om det inte var dags snart för mig och sambon att bilda familj snart....ville bara skrika och gå hem.men skulle hjälpa till med städningen så jag fick stanna.
Och så var där en gravid kvinna som såg så lycklig ut så att man ville spy.( iallafall i just detta tillfälle) kuuuur.......tka wodna!
Liwa... Min ena lillebror är pappa...och min andra lillebror som är 6 år yngre har precis börjat försöka med sin tjej.
Saknas bara att min lillasyster som är 15 år yngre än mig får barn förre mig.
Jag älskar och är glad för mina syskon och min brorson... Det är bara det att det känns som att det går i fel ordning.
Min lillasyster blir 14 i år.
Vi började försöka runt årsskiftet 2009/2010.
Blev med "barn" våren 2010. Med "barn" så menar jag att de bara hittade säcken när vi var inne på vår inskrivning. Fick ingen ordentlig förklaring på varför nått sånt kunde hända. Fick inget missfall utan kroppen trodde fortfarande att den var gravid så jag beslutade mig för att skrapas.gjorde min skrapning i början av juni -10. Sen har vi försökt sen dess men inget händer.
Hur länge har ni försökt?
Vad är era historier? Har ni lyckats bli gravida nån gång?
Vad spännande :) Hoppas att det går bra .
Fick höra att om jag och sambon delade en flaska vin och gjorde det på köksbordet så skulle det funka...tack för den liksom!