• Marzenie o dziecko

Är det fler än jag som känner sig som en bitterfi..a ibland?

Känner precis som dig...behöver få höra nått annat än att det kommer när det kommer.

Tycker synd om mig själv ibland över detta och tänker precis som dig ang ålder, fetma och sjukdomar osv. Dessutom alla de som inte vill ha barn som blir gravida. Eller de som tar livet av sina barn...

Ahhh alla dessa tankar!!! Blir galen!

• Marzenie o dziecko

JAMC...du nu ska du inte ta ut nått i förskott...jag hoppas verkligen att denna graviditeten går bra för dig. I vilken vecka är du nu?
    Grattis till graviditeten.

Själv så fick jag min mens sent igår kväll .. Men jag kan ju inte påstå att den inte var väntad...skulle ju bli helt paff om den nån gång skulle utebli....men det hoppet är förlorat.

• Marzenie o dziecko

Paniken ökar här...nästa månad blir jag 29.

• Marzenie o dziecko

Jamc- hur länge har ni försökt ?

Jag hoppas verkligen att du får behålla det denna gången.

Anledningen till att jag känner mig gammal är att jag har velat ha barn i flera år nu. Och jag har alltid trott att jag skulle vara mamma innan jag fyllde 25. Började försöka när jag var precis fyllt 27 för jag väntade in att sambon skulle känna sig mogen.
    Så mitt liv är ju inte direkt så som jag hade föreställt mig det. Men men.
    Min mamma fick mig månaden efter att hon hade fyllt 18.
    Min lillebror som är 25 har ett barn på 1,5 år. Och jag fick precis veta att min andra lillebror som är 22 har börjat försöka med sin tjej.
    Känner mig ganska värdelös !

• Marzenie o dziecko

Tycker inte att det här med ålder spelar roll för vem det är mest "synd om". Jag är tex 29 och har velat sen jag var 22. Så min klocka inom mig har tickat ett tag. Det där med att vänta tills man är äldre är ju ett eget val.
    Inget illa menat mot någon, men jag hoppas ni förstår hur jag menar.

Svar på tråden Är det fler än jag som känner sig som en bitterfi..a ibland?