-
Tänk om det är något som e hel ? tänk om det är just canser som blir till ''ryggsmärta''LillSnurr82 skrev 2012-04-12 21:57:43 följande:Det är väl jävligt onödigt att tänka så? Och varför eller hur får du ryggont till cancer?
-
felLillSnurr82 skrev 2012-04-12 22:18:58 följande:Hel? Onödigt att oroa sig i onödan kan jag tycka
-
thegoddess skrev 2012-04-13 09:03:24 följande:Cancer brukarväl snarare vara svårt upptäcka för man inte känner av det. Förutom i huvet typ.
Gå till läkarn och gå inte hem förän du får röntgen. Ingen ide stressa upp sig. Är det diskbråck däremot så kan det bli jävligt jobbigt bli av med om man har otur.
Jag ska ringa läkaren nu och be om en tid igen. Denna läkaren ja det finns ingen röntgen hos honom utan han får iaf ringa och beställa tid till sjukhuset. Men jag ringer nu och tar en tid som passar när mannen min kommer hem för jag kna inte gå till läkaren. Kan knappt på längre bit alls.
Jag googlade efter diskråck men inga symtomer passade med mina alla. Jag har inte ont av att kissa eller bajsa men jag e otroligt lös i magen och mår illa. Har varit lös i magen nu ett par dagar. Igår kände jag mig kissnödig fast jag hade kissat nyligen :-/ konstig kännsla bara. -
thegoddess skrev 2012-04-13 09:50:28 följande:Njur sten gallsten slå på det då. Blåskatarr.. Kan ju vara att du har ischias plus nåt mer behöver ju inte vara ett fel heller. Hoppas du får tid snabbt
Men saken e ju att jag inte har ont när jag kissar o bajsar br väldigt lös i magen och av dessa tabletter jag äter.
Som panodil o voltaren
Har fått i mig morfon och lokalbedövningen men skiten hjälper inte och inte tabletterna häller
Och urininfektion har jag kronskt men jag märker när jag har det men jag har det inte nu och på mig gör det väldigt ont då.
Men det gör inte ont nu.
Utan smärtan e i svanken och som sprider sig till rumpan och till molvärk i magen och som sätter sig i mitt snitt ärr och det är inte trevligt alls
Har ringt läkaren nu men tyvärr fanns han inte där och ingen tid häller utan han kommer på måndag.
Så jag får vänta på att mannen kommer hem från utbildningen och sen får vi prata om hur vi ska göra.
Det finns en annan läkaren men inte här i byn utan då e det bil som gäller.
Men läkarn gör ingenting alls klämmer där jag har ont trycker lite och babblr om hur var när man har ont osv.
Sen får man tabletter eller lokalbedövning igen (pallar inte) och röntgen e det inte lätt att få häller det kräver mer smärta typ ? -
Så här var elias när han hade feber på 41 i feber . han var prickig ÖVERALLT detta är en bild på hans mage .
LillSnurr82 skrev 2012-04-13 22:09:06 följande:
Vet ej, kan vara tre dagars febern med.. Såg nu i kväll att hon är ganska rödflammig/rödprickig på mage och rygg.. Men har ingen aning om hur prickarna ser ut efter tre dagars febern(?) kanske en kombination av lite olika saker- 3 dagars feber, tänder och förkylning. -
Han svullnade upp i magen och överallt.
Och feber i 4-5 dagar hade han.
Tillslut var han så febrig när den var på 41 att han bara låg där orkade ingenting men det ledde till att han hade öroninflammation .
Barn får feber av förkylning-tänder-vaccin-influensa som är långvariga.
Vi var hos tandläkaren igår och elias med hans första tand kontroll .
Han hade ju sina 6 tänder men dom såg kindtänderna på honom med men han har aldrig fått feber av tänder bara väldigt geggig dålig mage i några dagar/veckor .
-
Jag har värdens busigaste pojke passa på att smuga sig in till sovrummet och ta en sked och toppa i nothella burken och äter nam nam så det var bara att ta honom och tvätta av honom om händer och mun och han bara skrattade
-
Hoppas ni och barnen har det bra.
Jag och elias njuter av solväder och väntar på att mannen ska komma och hämta oss för sen ska vi till svärmor och grilla gott
-
min rygg har inte blivit bättre än kan jag säga jag har fortfarande ont.Stronza simpatica skrev 2012-04-15 00:04:30 följande:3barnsmamma: ha det så trevligt hos svärmor, då mår du bättre nu då med ryggen förmodar jag! Skönt att det inte var ngt allvarligt!!
imorgon ska jag till läkaren igen och sjukskriver mig. jag vill snart bli frisk men ryggen vill inte det tyvärr -
april: tråkigt