Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Momalicious skrev 2012-04-01 22:54:53 följande:
    Ja men det luktar inte som vanligt kiss, det luktar som tio fyllegubbar stått och pissat på honom. Dessutom känns det inte som att vi ska behöva väcka honom två gånger varje natt för att byta blöja så att han inte vaknar genomblöt. Då luktar ju dessutom hela han blä och måste bada och det är inte speciellt kul.

vad får han att dricka och hur mkt dricker han ?
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • 3 barns mamma84
    Momalicious skrev 2012-04-01 23:48:32 följande:
    Fast vi kollade ju just urinvägsinfektion och det var det inte..
    Kan vara tidigt att se .
    Jag har kronisk urininfektion och Ebba har fått det ifrån mig och jag har fått det från min mamma.
    Men det kan va så att det han just nu har är svagt o svårt att se men kan komma sen efter ett tag.
    Nästa gång ta blöjan med er till läkaren om dom kan koll därifrån.
    Då morgon blöjan.

Det behöver ju inte göra ont alls.
    men man kissar väldigt mkt och det luktar illa.

Jag har haft många ggr började redan som únder 3 års ålder.
    Oftast gör det väldigt ont så ont att jag bara gråtit blod över att jag har så ONT.
    Vissa ggr märker jag inte änns av det alls.

Mitt kiss har varit jätte gult och väldigt starkt
    Ebbas var ljust men väldigt smärtsammt det sved på henne.             
  • 3 barns mamma84
    Vincents mamma skrev 2012-04-02 08:12:45 följande:
    Vi kommer att köra igång på en gång och försöka hinna med båda försöken om dom behövs innan sommaren så vi har hela sommaren på oss att bearbeta att det inte blir flera barn i så fall. Min man har få och slöa simmare så dom orkar inte ta sig igenom äggets skal, så chansen att vi ska lyckas själva är näst intill obefintlig. Ska prata med kliniken vid 10:30. Så nu blir det till att hoppas på en lite januari bebis.
    Jag missförsod ber om ursäkt gumman.
    Hoppas hoppas det blir en jan bebbe för er. 
  • 3 barns mamma84

Moma:
    Hoppas ni får ett bra svar .

Har bestämmt mig nu !!
    Om mensen inte kommer innan 9:e så blir det ett test.
    Men fan vad jag är nervös !!!
    Molvärk men endå inte.
    Men,men det som väntar den väntar aldrig förlänge
    Hoppas hoppas det blir en dec bebbe här då .
    men så nervös herregud.
    men nu får vi se om man e gravid eller skenis haha            

• 3 barns mamma84
    April barn skrev 2012-04-03 07:43:19 följande:
    Spännande, vi kanske får decemberbebbar igen båda två, jag har testdag den 15e Skrattande
    ååh gumman vi ska ha dec bebis vi 2 !!!
    Idag BIM+3 har molvärk som vanligt tappe stängt flytningar temp på 36,7 fortfarande ömma bröstvårtor
    Vanligen e tempen på mig på 36,3-4 nu får vi se Shit jag hoppas verkligen
    Hur kan du hålla dig så länge ??    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥ (MA v 8+5)
  • 3 barns mamma84

moma: Hur gick det 1000 krammar hoppas allt gick bra ..

• 3 barns mamma84
    Momalicious skrev 2012-04-03 09:19:47 följande:
    Tack tjejer. Uppdaterar snabbt för jag är magsjuk (typiskt). Det gick bra igår, blodprovet var normalt. De ville dock ha ett urinprov på fastande mage idag men det gick inte, han vägrade. Får bli imorgon förhoppningsvis. Läkaren var en idiot och kunde ingenting, hade ingen aning om nånting och Tomas fick säga till honom att ta blodprov (!). Hatar jävla idiotstafettläkare.

Hoppas du slipper snart över den hämska magsjukan har du ätit något du inte ska  ?
    Och den där jävla läkaren vafan kan dom likom inte bara göra ett blodprov utan att likom tänka utan för barnet och föräldranas skull.
    Nästa gång ta upp detta och ta en annan läkare.   
  • 3 barns mamma84
    April barn skrev 2012-04-03 09:30:56 följande:
    Klart vi ska Skrattande Hur orkar du vänta som har passerat bim ta ett test bumms Jag har inte bim förens den 15e så vill inte testa innan Glad
    Beräknad bf blir 22-23 december haha, för min del när det ändå är så sent i december får jag hellre den 26 så hinner vi fira jul i lugn och ro innan, men men vi får se hur det blir alls Skrattande
    Hahaha 22 december så elias var beräknad att komma till Underbart !!
    Min bf blir enligt sista mens förra månaden hmm omman ska räkna så så är det 5 dec men - 2 veckor så är det i nov kanske på min 28 års dag haha som är 22 nov ..
    Jag vet inte jag vill inte bli besviken igen och igen och igen men nu kommer inte tanten alls så jag har satt ett mål till 9:e och DÅ ska jag testa mig    
  • 3 barns mamma84
    April barn skrev 2012-04-03 10:31:57 följande:
    Haha men gud vad häftigt för Marcus bf var ju den 5e december Skrattande November är ju helt okej att få i, skönt för dig som kan räkna ut exakt :)

Brukar din mens komma på pricken varje månad eller kan den hoppa lite? Min har ju varit väldigt oregelbunden förut men denna månad har jag ätit både rosenrot och nattljusolja så jag hoppas den är som en vanlig cykel nu :) Men vi kör ju ändå med sex varannan-var tredje dag så missar äl gör vi inte ändå ;)

Den har varit oregelbunden innan men efter många månader blev det som en kloca och kom när den skulle .
    Men jag har räknat fel hela jävla skitet :-/ som gör mig förvirrad som in i helvette ..

Februari hade vi en kort månad på 29 dagar min mens kom mellan 1-2 mars ..
    Blödde ca 2-3 dagar men sen bryna flytningar = 7 dagar
    den 12-14 mellan där hade jag äl och vi sexade mellan den 20-22 hade jag ett hugg i magen som gjorde så jvla ONT !!
    den 30-31 mars skulle mensen komma men har inte kommit alls.
    BIM+3 idag eller vad ska jag räkna ?

Så den kan alltså komma senare nu eller vadå ?      

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !