LillSnurr82 skrev 2012-04-10 03:24:39 följande:
Ja märkliga bm och läkare de har i Danmark. Kan både säga i vilken vecka man var gravid efter att fostret/embryt stöts ut OCH se in i framtiden och säga/veta att nästa gång sätter det sig..;)
Har oxå svårt att förstå vad hon skriver/hennes skrift och även svårt att förstå henne så du är inte ensam Stronza..
Usch Agnes har feber och jätte snorig så hon har svårt att sova :( hon fick Alvedon nyss och en liten flaska super svag saft , bara för jag ville hon skulle dricka.. Tror hon somna nu men jag blev pigg efter vart uppe och grejat med henne.. :(
Ska försöka somna om nu...
Men nu gick mina tankar till min syster som ska till läkaren i morgon för utredning av ms.. :( kommer jag inte kunna slappna av och somna för det.. Ja ja tur man är mammaledig än och knappt har några tider att passa..
God natt allesammans!
jag skrev ju att man kunde se men det fans kvar som jag trodde jag hade fått ut
igår så såg man ingenting alls och ja det skulle sätta sig fast hon trodde inte jag skulle få en mf igen då jag har friska barn och jag inga sjukdommar som skulle leda till ma eller mf . :-/ hon var kunnig och visste vad hon pratade om.