Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Mama Jessie skrev 2012-04-18 19:27:07 följande:
    Hade han inte tid för ett gravtest idag? Hur lång tid tar det liksom. Och säger du att du inte är gravid så ska han väl inte lägga sig i mer ang det. Det är väl ditt eget ansvar om du tar starka mediciner.

Bara så du förstår nu, det är läkaren jag kritiserar inte dig

Jag hade tid kl 15.20 var hos läkaren 15.27 tiden är 15.30 sen stänger dom.
    Jag hade en tid kl 11.30 när JAG skulle ha kontroll tid jag kom till plats men han var upptagen och jag fick ta samma tid som jag hade med elias då han skulle ha vaccin.
    Satte mig ner sen och han kände på ryggen och jag sa vad jag hade ont ja det visste han ju sen skulle jag lägga mig i sängen (britsen) han kände på bennen.Och sa vad han trodde osv .
    Sen satte jag mig igen berättade att jag inte hade tagit mer voltaren då dom e slut och jag har inte tagit panodil alls sen att jag har varit illa i magen nu ett par dagar som inte slutat eller veckor rättare sagt.och frysit hela tiden och då bara jag. sen att jag har blivit så pass trött.
    Sen vaccinerade han elias och sen pratade vi igen och han ville att jag iaf skulle ta gravtest men jag sa till honom att jag inte e gravid alls och jag hade mf men han ville verkligen kolla det iaf. sen att han inte ville ge piller som e starkare om man skulle va gravid men jag orkade inte shaffsa med honom alls och att jag skulle ta blodprov på måndag med .

Jag kan inte göra så mkt än att göra det han säger .

när läkaren stänger kl 15.30 så är det sjukhuset kl 16.00          
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • 3 barns mamma84

allvarligt så vet jag inte vad läkarna håller på med jag blir bara knäpp

• 3 barns mamma84

Näh jag måste gå nu ska natta ungarna och lägga mig på soffan och sova jag e piss trött ögonen håller sig inte uppe längre
    Börjar misstänka att blodvärdet är nere  

• 3 barns mamma84
    AnnaCL skrev 2012-04-18 22:59:19 följande:
    Jag är ju inte den som brukar skriva så mycket här men läser gör jag.

3barnsmamma: Jag hoppas innerligt att du hittar en läkare som du känner att du får förtroende för, det är jätteviktigt. Ta upp dina symtom med honom eller henne och få en ordentlig undersökning.
    Men om jag får ge dig ett råd, så kanske jag inte skulle fråga så mycket om din hälsa på nätforum eftersom man då inte alltid får så vetenskapliga svar eller kanske får svar som man inte vill ha om man inte känner att man inte kan hantera dem. Att googla symtom gör de flesta men ibland, och speciellt när man känner sig orolig, så kostar det mer än det ger. Jag vet att det är lätt att få symtom att stämma med vad man läser, tro mig, jag hade varenda sjukdom som vi läste om på läkarutbildningen, kanske ej prostatabesvär men de flesta andra.
    Så mitt råd är att ta det lugnt och försök att samla tankarna när du blir orolig, skriv ner det du undrar över och ta upp det med den läkare som du har förtroende för.

Okej, två råd: Det kan vara bra att inte hota att hoppa av tråden om man inte gör det, det blir svårt att ta hoten på allvar då.

Jag håller tummarna att det ska gå bra med rättegången, att eksimån stannar och att alla får må bra.     
    tack för dina ord{#emotions_dlg.flower}
  • 3 barns mamma84

Suzzy:
    Låter som min Elias då pussar och krammar och så gosig (när han vill)  

• 3 barns mamma84
    Ni som har fler barn .. en fråga till er .
    Alltså jag har ebba och amadeus och båda dom är väldigt väldigt envisa men delar för det mästa av sina leksaker till varandra.
    Men sen så dessa pojkarna amadeus och elias ja JÖSSES det är alltid bråk om leksakerna och våran lilla gosse elias hahaha han typ tror att han äger allt till och med sandlådan !! Han blir sååååå arg om någon skulle ta något och blir (fejklessen) och tar tillbaks och skrattar och leker igen   
  • 3 barns mamma84

Hur länge vissar det ett + på stickan eller kan det va så att det bara är omöjligt men sant ???????????????
    Bennen darrar ..

Gjorde ett test nu iaf ej morgonurin då jag var på affären nu på dagen och testade mig .
    Det gav mig ett streck men utan klart färg men SEN gav det strecket men så svagt .
    Vid dagsljuset ser man och tog bild med webcam ..

• 3 barns mamma84

Okej å hur länge har man ett svagt + innan allt är klart ?
    Tänkte göra iaf ett i morgon med morgon urin .
    sen är det så svårt för er att se såklart men jag ser ett svagt + men då är det alltså ingen graviditet men bara ett + efter mf   

• 3 barns mamma84
    Mama Jessie skrev 2012-04-20 12:46:40 följande:
    Ja allra troligast är att det är pga mf. Att du skulle hunnit få äl och blivit gravid redan kan ju inte gå. Har ni ens hunnit ha sex efter det liksom, ska man inte vänta med det?
    Vi har redan haft sex nu minst 3 ggr efter vårt mf
    jag blödde bara 2 dagar sen några blödningara sen var det över . 
  • 3 barns mamma84

8 v innan MF kan man ha + kvar alltså typist !!! Gråter

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !