Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Mama Jessie skrev 2012-04-18 19:27:07 följande:
Hade han inte tid för ett gravtest idag? Hur lång tid tar det liksom. Och säger du att du inte är gravid så ska han väl inte lägga sig i mer ang det. Det är väl ditt eget ansvar om du tar starka mediciner.Bara så du förstår nu, det är läkaren jag kritiserar inte dig
Jag hade tid kl 15.20 var hos läkaren 15.27 tiden är 15.30 sen stänger dom.
Jag hade en tid kl 11.30 när JAG skulle ha kontroll tid jag kom till plats men han var upptagen och jag fick ta samma tid som jag hade med elias då han skulle ha vaccin.
Satte mig ner sen och han kände på ryggen och jag sa vad jag hade ont ja det visste han ju sen skulle jag lägga mig i sängen (britsen) han kände på bennen.Och sa vad han trodde osv .
Sen satte jag mig igen berättade att jag inte hade tagit mer voltaren då dom e slut och jag har inte tagit panodil alls sen att jag har varit illa i magen nu ett par dagar som inte slutat eller veckor rättare sagt.och frysit hela tiden och då bara jag. sen att jag har blivit så pass trött.
Sen vaccinerade han elias och sen pratade vi igen och han ville att jag iaf skulle ta gravtest men jag sa till honom att jag inte e gravid alls och jag hade mf men han ville verkligen kolla det iaf. sen att han inte ville ge piller som e starkare om man skulle va gravid men jag orkade inte shaffsa med honom alls och att jag skulle ta blodprov på måndag med .
Jag kan inte göra så mkt än att göra det han säger .
när läkaren stänger kl 15.30 så är det sjukhuset kl 16.00