Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Vad bra, då kanske den ger en tankeställare till dem som överväger att ta till dessa metoder.
Vad bra, då kanske den ger en tankeställare till dem som överväger att ta till dessa metoder.
Alla föräldrar är experter på sina egna barn, sen är det inte fel att ge varandra idéer och tips och hänvisa till forskning, men rådgivning ska man passa sig för eftersom alla barn och föräldrar är unika
Jag vet varför Moma pausar från tråden och det har inget med diskussionen om fem-min utan handlar om något helt annat.
För övrigt tycker jag att det inte är fel att pausa ibland från forum, jag är inte heller så aktiv här då jag tycker att det är tjafs på låg nivå emellanåt.
Det finns ingen här som inte vill sitt barn allt det bästa och ingen som tror något annat.
I ett forum tycker jag att man får respektera varandras olikheter, ta till sig det man tycker är bra och försöka ignorera det man tycker mindre bra om.
Och inte tro att alla kan älska alla, men vi kan acceptera och respektera varandras olikheter
Varför ska någon behöva hängas ut, 2barnsmamma, respektera att Moma vill ha en paus.
Duktig Anton
Så roligt LillSnurr
Kram toksnippa
Här blir det nog mer duplo, dockor, en bobbycar och böcker.