Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Nej nu ska jag och marcus gå ut och hitta på något, han börjar tycka att mamma är riiktigt tråkig framför datorn
Åh vad jag är arg idag!
Idag skulle vi flyttat in i vår nya 3a, vi har bärt och fixat hela veckan och ställt i ordning därinne och idag tog vi dit de sista sakerna så det var klart, sist skulle vi koppla i diskmaskinen, vad hittar vi inte då massor med svartmögel under hela diskbänken som spridit ut sig under hela köksgolvet samt rummet bredvid, vi misstänker även yttligare spridning. Sen har ju hyresvärlden avstängd telefon så vi fick googla honom och ringa hans son som hjälper oss få kontakt med han!! Och idag stängde de av elen, internet och allt i vår gamla lägenhet så vi har provosoriskt fått åka till min mamma för att sova och imorgon ska vi börja flytta tillbaka de viktigaste sakerna igen, men jag har ingen aning om vart vi ska bo medans de river upp lägenheten! Faan att han aldrig kan besiktiga lägenheterna ordentligt!!
Kul att du ville komma tillbaka igen moma
Haha ja hon verkar inte speciellt klok........
Åh det händer något bra denna helg i alla fall. Idag fick jag ett plus så i mitten av juli ska Marcus blir storebror
Haha jag tror barnen här blivit lite smittade, igår sprang min minsta lillasyster på snart två år runt och skrek ekologisk och var jätteglad haha
Tack så mycket alla
Haha jag ska ju också utbilda mig till bm men har heller inte börjat än, men vi har sagt att eftersom sambon tjänar ganska bra så skaffar vi de tre barnen vi vill ha nu också hoppar jag på utbildningen utan avbrott sen
Gud vad skönt att få sova hela natten, vi håller just nu på att försöka få Marcus att sluta äta på natten, han är ju så otroligt envis och stönig så efter snart en vecka går det sakta men säkert frammot. Inatt vaknade han faktiskt bara och var arg en gång så det blir bättre iaf snart hoppas vi han sover hela natten :)