Inlägg från: April barn |Visa alla inlägg
  • April barn

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Haha vår hyresvärld vågar inte träffa oss !! Förvånad
    Idag ringde jag och frågade vilken tid han skulle komma, ah nä jag kan inte säga någon tid.  Nehe men du kollar inte utan oss iaf sa jag för vi vill visa dig, prata med dig och riva kontraktet. Nej men det behövs ju inte jag ska bara kolla om det är något fel... OM det är något fel ?? Jaja han skulle iaf ringa när han åkte dit jag sa ju att vi inte kan sitta och vänta på han hel dagarna jämt... Sen ringer han två timmar senare - Nu har jag varit och kollat på det. Men va FAN!!! Sn ringde sambon så han ska skicka hem kontraktet på brev, suck jaja underbart att flytta till hus ist!

Marcus 8 December 2010 ♥ 3 560g & 55cm kärlek ღ
  • April barn
    3 barns mamma84 skrev 2011-11-14 18:01:50 följande:
    Ni som skyller på mig nu kan ni väl lägga av .
    Är det inte bättre att inget hände honom istället för att tracka en på just att man mår dåligt av det som hände.
    Så sluta !
    Jag vet att barn kommer att stå och klättra men hur skulle jag veta att just IDAG    
    Men det är lite det som är grejen, man vet aldrig när det kommer hända därför ska man sänka den flrea månader innan de börjar på att resa sig för att vara säker. Tur att det gick bra med han iallafall.
  • April barn
    Momalicious skrev 2011-11-14 20:00:33 följande:
    Naw, stackars marcus! :(

Blir era små lite "klantigare" och mer våghalsiga när de är trötta? Elliot är mycket fumligare när han är trött än annars, och det beror nog på att han vågar mer, typ går fortare osv.
    Ja eller han blir mycket klantigare när han är trött, snubblar och ramlar hela tiden typ....

Thegodess: Vem är en jubelidiot?
  • April barn
    thegoddess skrev 2011-11-14 20:07:25 följande:
    Menade att hyresvärden är en jubelidiot
  • April barn
    Momalicious skrev 2011-11-14 20:13:14 följande:
    Haha samma här :p jag spenderar hela kvällarna med att säga till Elliot "men kära du, ta det luuuugnt!". Är livrädd :D

Älskar uttrycket jubelidiot för övrigt passar in bra på er hyresvärd!
    Haha ja eller hur, eller typ "vad håller du på med egentligen" Skrattande

Verkligen sablans jubelidiot till och med, fattar att han inte vågar träffa oss haha
  • April barn
    thegoddess skrev 2011-11-14 20:30:17 följande:
    Tryck in lite mögel i näsan på han
    Ska göra det nästa gång jag ser han Skrattande för hit måste han ju komma iaf och hämta sina nycklar jag tänker inte skicka dem på posten Flört
  • April barn
    AnnaCL skrev 2011-11-14 20:32:59 följande:
    Fina Loke. Men vilken tur att ni fått kontakt med någon som kan hjälpa er vidare och följer upp hur det går för honom.  Det är tur att en gullunge som Loke, som har lite extra besvärligt med kroppen, har en så engagerad och duktig mamma som du. Du gör det jättebra!
  • April barn

Nej vad tråkigt :( Kram på er {#emotions_dlg.flower}

• April barn

2 barns om du lugnar ner dig lite och tänker efter, man kan aldrig veta när dagen då de för första gången ställer sig upp eller klättrar kommer. Det är därför man ska sänka sängen redan när de börjar bli rörliga och vända sig om för att förebygga olyckor. Jag förstår att du inte gjort detta med flit men du kanske kan förstå att några blir lite upprörda när vi pratat om det många gånger. Det har redan hänt och Elias mår bra och det är väl huvudsaken så nu kan vi ju sluta bråka om det. Men tänk på det i fortsättningen man vet ju aldrig innan när de gör något för första gången.

• April barn

Jag förstår att du mådde väldigt dåligt över vad som hänt, men som opartisk kan jag även se att de andra också blev arga och upprörda av rädsla för vad som kunde hänt. Ibland uttrycker man sig dåligt men jag kan även förstå dem att de blev upprörda. Ibland kan man bli arg när man blir "rädd".
    Precis som om barnen springer rätt ut i vägen brukar man ofta bli arg av rädsla, det kunde gått riktigt illa idag och många blev nog oroliga.

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !