Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

Idag vaknade jag och sambon och vi är båda sjuka. Usch. Nu börjar Elliot bli frisk dessutom haha.

• Momalicious

Vi flyttade när jag var i v 32. Helt sinnessjukt jobbigt var det. Svartnade framför ögonen hela tiden så fick ligga i soffan och vila mycket. Sen flyttade vi igen när Elliot var 5 månader, men det var värre nästan. :)

Tack för alla grattis! Känns väldigt skumt att jag ska börja jobba hehe. :)

• Momalicious

Jag bar ingenting, packade bara upp men bara det var jobbigt. Men vi hade massor av hjälp så vi var färdiga samma dag, hade till och med fått upp alla hyllor och gardiner. Jag hatar att flytta. Men förhoppningsvis får vi ett hus att hyra snart och då flyttar jag gärna, avskyr att bo i lägenhet egentligen.

• Momalicious

Låter så härligt Linn! Jag längtar tills dagen vi köper hus och känner att här bor vi föralltid :)

Sambon och Elliot är hos doktorn. Jag tror att det är influensa jag har, känns inte som nåt som Elliot hade. Däremot sambon är jättesjuk och Elliot blir inte bättre trots att han ätit penicillin sen i tisdags. Igår skrek han halva dagen och idag skrek han i princip från det han vakna tills de åkte in vid 13-14. Så vi vet inte vad det kan vara, om han får ont i magen av penicillinet eller om det inte hjälper så att han bara får ondare i öron och hals. :/ jobbigt! Han har inte ätit nåt sen i måndags, enbart välling och ersättning och vatten. Ser på hans mage att han magrat. Innan hade han lite putmage men nu är den helt platt.

• Momalicious

Tack! Ja, måste väga honom nån dag och se vad han väger. Läkaren sa iaf att det är vanligt att barn blir gnälligare när infektionen håller på att gå ner. Dessutom håller han på att få kindtänder. Det värsta är att bara pappa duger och han är mycket sjukare än mig :/ men han är mycket mer uthärdig än innan vi fick barn.

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !