Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Hahaha men aprilbarn!! Dog av skratt typ Det var ju duktigt jobbat av dig, nu när du haft körkort så länge nädå, retas bara. Men det hade varit kul om du gick till din körskola och visade den haha.

Ja angelique, hur gick dethär till? Känns som alldeles nyss du berättade att du var gravid ju! Och jag tycker det känns som alldeles nyss vi alla gick hemma och väntade på att våra förlossningar skulle dra igång med våra decemberbebisar.

• Momalicious

Cykeln går ju inte efter hur månaderna ser ut, utan efter hur lång den är. Så ja, förmodligen kommer den nu i mars om du inte är gravid.

• Momalicious

Hur lång cykeln är brukar inte bero på hur många dagar man blöder. Senaste mensen blödde jag 1,5 dag men cykeln var ändå lika lång, t.om. Längre. Så du får väl vänta. :)

• Momalicious

Jag kollade också ock klockan är samma där. Så förutsatt att hon opereras i tid så är hon tvåbarnsmamma om en halvtimme eller så :)

• Momalicious

Skönt 3barns. Vad hade hon hittat på på vägen?

Nu får väl jag Elliots halsfluss och grejer. Haft lite ont i örat i en vecka, igår blev halsen tjock och idag har jag feber och mår kasst. Och Elliot är friskare idag vilket inte gör livet så lugnt för mig. Ingen vila här inte. Längtar tills sambon slutar jobba så jag får vila, men det är ju 7 timmar kvar tills han är hemma om han inte kan sluta tidigare. Det är nog det sämsta med att ha barn, att man liksom inte kan vara sjuk ifred. Hinner nog aldrig bli riktigt bra tror jag, är nog därför jag är sjuk jämt.

• Momalicious

Ja nu räcker det!! Blir galen. Har 40 graders feber, ligger i sängen och hoppas att Elliot sover ett par timmar men det låter som han pratar där inne :( vill vila!

• Momalicious

Ja, jag ska gå imorgon. Idag vill jag bara få vila. Tomas är påväg hem iaf och är väl hemma om 20 minuter eller nåt. Elliot sover fortfarande. Men nu har alvedonen kickat in så nu sjunker febern. Skönt.

Jag har säkert blivit smittad av Elliot. Inte så konstigt kanske. Känns lite som halsfluss. Blä.

• Momalicious

Åh stort grattis! Åååååh så sugen jag blir! Hoppas vi får se bild på lilla underverket snart :)

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !