Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Undrar om Aprilbarn har gjort ett test ännu? :)

• Momalicious

Fast det gör ju inget om hon får värkar innan, enda skillnaden är ju att hon får snitt tidigare än planerat. :)

• Momalicious

Ute och leka är ju toppen. Elliot ÄLSKAR att gå ute, bara att gå omkring är skitkul enligt honom. Sen brukar vi vara på lekplatsen och gunga och åka rutschkana. När det var snö åkte vi pulka.

Annars tycker han det är rätt kul att göra hushållssysslor. Tvätta, dammsuga, damma är jättekul.

• Momalicious

Usch vad hemskt! Men vet du vad, när alla vi var gravida fick vi alla levande barn så vitt jag vet! Några fick för tidigt men allt gick bra. Så försök koppla bort det! Oliver mår ju hur bra som helst och han var ju prematur, nu får du ett fullgånget barn och det kommer gå bra!

• Momalicious

Usch Elliot är sjuk. Han fick Alvedon vid 16.30, då hade han 38,3. Nu har han 38,2 och vi får inte i honom nånting, han verkar ha väldigt ont i halsen. Hosta har han också. Hoppas han dricker snart. Han drack lite välling för en timme sen och det är ju alltid nåt.. :(

• Momalicious

Han dricker lite. :) var och köpte ett paket isglass så han har att suga på.

Jessica: Elliot har haft hosta i flera veckor men nu verkar det vara influensa/halsfluss. Båda sakerna går här.. Blir nog inget dagis den här veckan.

• Momalicious

Grattis MG!

Jag vaknade precis, Elliot sover fortfarande. Hoppas han mår bättre idag. Jag är helt galet trött alltså. Usch. Har drömt massa konstigt i natt.

Stefanie var ju gravid, och skulle väl ha i juni/juli. Vet inte hur det gick med henne.

• Momalicious

Jag har fått en jobbintervju! Så glad!! :D
    Är ett deltidsjobb, måndag till torsdag 16-21 som kundbokare. Passar mig perfekt. Hoppas jag får det!

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !