Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Elliot älskar också dessa fordon. :) när han leker med bilar eller ser bilar/lastbilar/bussar/traktorer osv utomhus så härmar han ljudet.
Elliot älskar också dessa fordon. :) när han leker med bilar eller ser bilar/lastbilar/bussar/traktorer osv utomhus så härmar han ljudet.
HAHAHAHAHA, Gud vad jag skrattade Ludi!
Vi har inte ens skaffat en potta än. Men vi har testat att sätta Elliot på toa några gånger men då blir han ledsen så ja..
Gud, har så mycket mediciner nu. Smärtstillande mot tanden (Ipren + Alvedon), coccilana mot hostan, antibiotika för tanden, svampmedicin för att undvika svamp från penicillinet, magkatarrsmedicin mot magkatarren jag fått av alla värktabletter. Behöver jag säga att jag längtar efter att få bort all skit nu? ;)
Du kan inte använda olika tecken, som till exempel "likamedtecknet". Då försvinner tecknet plus all text bakom.
Elliot gillar inte bitar av kött. Man får typ mala kött för att det ska gå ner. Samma sak med kyckling. Fisk kan han äta bitar av. Men det blir mycket pasta, eftersom det är ett säkert kort. Ibland när jag blir desperat att han ska få i sig mat så kokar jag makaroner och så har jag i lite ärtor och majs. Det går alltid ner åtminstone.
Nu börjar nog infektionen ge med sig. Så skönt. Har fortfarande ont men jämfört med innan är det som en orgasm haha. Fyfan, det har varit den värsta veckan i mitt liv alltså. Vidrigt.
Hm, är det nåt fel om man kräks upp mat som legat i magen mellan 17.30 och 00.30 och som ser ut som den gjorde när man åt den typ? För igår när vi la oss (ca 21.30-22) så fick jag ont i magen. Efter några timmar gick jag upp och körde fingrarna i halsen för det kändes som det var stopp i magen på nåt sätt, kunde inte rapa t.ex. Och då kom det osmält mat upp. Den hade ju ändå legat i magen i typ 7 timmar..
Åh vad skönt att höra! :) ja det har jag ju gjort.
Grattis! Vad kul! Skön tid också, för både dina föräldrar och syskonen. :)
Elliot och sambon har sluppit magsjuka, jag har har haft en snabbvariant men vet inte om det var magsjuka eller matförgiftning.
Usch stackare!
Jag har för första gången sen förra fredagen sovit mer än ett par timmar. Vaknade tre gånger av hostattacker bara men somnade om fort igen. Skönt!