Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Jag tog nu, en kvart för tidigt men det skiter jag i. Nu hoppas jag på att den börjar verka snabbt för annars hoppar jag från balkongen (och det känns onödigt eftersom det bara är ett par meter ner till en gräsmatta under så jag dör inte utan bryter väl bara benet och får ännu ondare haha )

• Momalicious

Ja, såg också på det. Så hemskt! Tycker det är fantastiskt bra att de håller ihop och bygger upp en ny framtid tillsammans, många skiljer ju sig i såna lägen. Särskilt när ena föräldern har orsakat det. När jag var liten var det en man som körde igenom isen på en sjö med sin traktor och hans lilla son var med honom. Han fick tag i pojkens tröja men pojken försvann ner och drunknade :( de skilde sig efter det...

• Momalicious

Eller hur! Helt sjukt. Är även chockad över kvinnan som gick in och hade en ettåring. Tänk om hon är där alla 100 dagarna. Hennes barn kommer ju ha glömt henne typ?!

• Momalicious

Jag fattar inte hur dom människorna tänker när tv går före deras barn. Helknäppt. Hade inte gjort det för alla pengar i världen.

Jag ringde käkkirurgen nu och hon jag pratade med skulle prata med tandläkaren om han kunde skriva ut nåt starkare. Känns rätt ovärt när man äter Alvedon och Ipren som om det vore godis och ändå hjälper det inte mer än nån timme. Usch.

• Momalicious

Fick Citodon utskrivet så nu hoppas jag att det hjälper lite mer. Äter 1 gram Citodon + 600 mg Ipren och ska ta det 4 ggr per dag.

• Momalicious

Ååååååh grattis!! Jag är såååå avundsjuk!
    Vi vet att vi garanterat får hyra det huset vi hade på g när köpet är färdigt iaf, så jag hoppas vi gillar det!

• Momalicious

Jag är glad för din skull! Då kanske du aldrig behöver se grannarna du hatar ;) har du inga bilder på huset, nån länk på hemnet eller nåt? :D

• Momalicious

Då skulle du sett hur min mammas hus såg ut när hon köpte det, det var värre. Och ett par år efter hon köpt det hade hon helrenoverat det helt själv, förutom kök och badrum som fackmän fick göra. Har man fantasi så. Det kommer bli jättefint när ni fixat till det!

• Momalicious
    LillSnurr82 skrev 2012-02-20 20:18:44 följande:
    Usch ingen bra dag.. Allt har bara gått åt helvete!! Vill bara lägga mig ner och skrika och gråta!!
    Vad har hänt? Rynkar på näsan
    Pojke 2010
Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !