Inlägg från: April barn |Visa alla inlägg
  • April barn

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Nej fy vad hemskt Gråter att förlora sina barn så sent och behöva föda dem måste vara det värsta man någonsin gör :(

Vi köper oftast inga presenter på fars/mors dag eller namnsdagar, kanske lite blommor oftast säger vi bara grattis och fixar lite mysig frukost Glad

Någon mer som har problem med att byta bajsblöja? Det är nuförtiden omöjligt här hemma så fort man öppnar blöjan trycker han ner händerna för att kleta och dra oavsett vad han får att leka med och om man på något mirakulöst sätt skulle lyckas hålla i händerna så kastar han sig av ilska runt på skötbordet så det blir bajs över allt. Så nu när han bajsar stoppar vi oftast in han i duschen och sköljer av det med vatten så istället.... Hoppas det går över snart, blir ju lite omständit Glad

Marcus 8 December 2010 ♥ 3 560g & 55cm kärlek ღ
  • April barn

Haha idag kl 11.11 blir det roligt att vara född. 11-11-11 kl 11.11 (kan man ha 1111 som fyra sista?) blir lite jobbigt att skriva sitt personnummer sen Skrattande

• April barn

Så här mysiga är vi idag (jäsp på G Flört)

• April barn
    thegoddess skrev 2011-11-11 09:22:27 följande:
    Ronja får nåt att göra på skötbordet. Leka med en liten vatten nappflaska som hon dricker, skakar så det skvätter. Skoj tydligen. Sen gillar hon när man lägger nåt för ögonen och säger hon är borta. Sprattlar med benen men vänder sug iaf inte. Inland kör jag majskrokar eller annan leksak. Innan jag lagt henne har jag blött tvättlapparna. Hon bajsar 2-3 ggr om dagen så segt duscha henne jämt. Sen blir hon alltid arg när hon inte får duscha mer.
    Majskrokar var ju något, men jag tror dock han skulle stoppa dem i blöjan med precis som med allt annat han får att leka med Skrattande Ja det blir lite jobbigt att han alltid ska duschas när han bajsas inte så bra för huden heller men det går bara inte att byta på skötbordet när han bajsat så vi får hoppas det går över snart.
    Haha verkar som fler hade blöjbytes vägrarbarn Ja det är en riktigt kamp, och 2barn när kläderna ska på igen jösses, men jag brukar försöka få på dem på golvet så får han sitta eller krypa och leka samtidigt haha
  • April barn
    3 barns mamma84 skrev 2011-11-11 11:12:08 följande:

11-11-11 kl 11.11

3 barns mamma84 skrev 2011-11-11 11:12:46 följande:
    åååå haha coolt sidan 11
  • April barn
    LokesMammi skrev 2011-11-11 12:06:29 följande:
    Mysigt!
    Va mkt hår! *mys* bara det! =)
    Jaa jag älskar att dra fingrarna genom hans rufs Skrattande

Haha han är jättego och kryper runt i soffan och lägger sig i massa olika "mys-ställningar" Glad

Har era något hår på huvudet då? Har en bekant med barn i samma ålder och hon är fortfarande flintis hehe ganska sött Tungan ute Marcus hade ju jättemycket hår redan när han föddes Glad
  • April barn

Ja det är verkligen något speciellt när de är nyvakna :) Åh vad gulligt Marcus pussas mest med öppen mun fortfarande haha ;)

Hoppas kissen blir bättre på medecinen då, annars är det kanske bättre att han får somna in hur jobbigt det än är, men det är ju inte kul för han om han har ont :( Jag håller iaf tummarna för att medecinen ska hjälpa Glad

• April barn

Vilket sötnos, ser ut som att sockorna blev godkända Glad

LokesMammi skrev 2011-11-11 12:20:48 följande:
    Loke hade mkt hår när han föddes, sen fick han skorv o tappa allt hår. Men nu har han hår igen! =)
    Hehe Marcus tappad endel också fast det tunnades mer ut där han låg och skavde :)

Mammasmurfen: Haha härligt, då hade hon endel hår när hon föddes då :)
  • April barn

Vilka sötisar vi har allihoppa, underbart rufs hon har mammasmurfen Skrattande Vi har också klippt Marcus lugg två gånger när den växt ner i ögat men det är bara luggen som växer så fort :)

• April barn
    mamma smurfen skrev 2011-11-11 12:28:25 följande:

MÅSTE bara få säga... GUD va fina barn vi har här i tråden{#emotions_dlg.flower}Hjärta

Visst har vi Kyss Glad

Hehe ja du han älskar att sitta i soffan så brukar han ha en leklåda med sig, vet inte riktigt när de brukar lära sig detta men han är jätteduktiga ock kryper alltid ner med fötterna först från soffan och sängen. Ganska skönt för man kan sätta han i soffan utan att han åker i golvet Glad
Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !