Inlägg från: Mysmamma70 |Visa alla inlägg
  • Mysmamma70

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Era omtankar värmer mig {#emotions_dlg.flower}

Jag är bara i sjätte veckan.

~*~♥~*~ dotter -96, son -97, son -09, dotter -10 ~*~♥~*~
  • Mysmamma70
    3 barns mamma84 skrev 2011-11-07 21:17:24 följande:
    Håller tummarna att bebben stannar kvar ..
    Blöder du fortfarande och hur länge det började idag va ?
    Hoppas det stoppar till ..
    Har du ont ?

Tack, det började sent igår kväll och jag blöder fortfarande. Det gör inte ont och är mindre än mens, så det finns hopp enligt min BM...
  • Mysmamma70
    Stronza simpatica skrev 2011-11-08 10:15:34 följande:
    Själv så har jag ett barn som skriker jämt och ständigt och jag förstår inte varför! Skälla funkar inte, då skriker han bara mer eller flinar. Prata med han och tala om att det känns jobbigt i mammas öron funkar inte heller. Han skriker även om han har all uppmärksamhet också så det är inte bara för att få uppmärksamhet. Någon som kan hjälpa mig och tala om varför han gör så? Håller på och bli galen!!
    Han kanske är frustrerad för att ni inte förstår vad han vill?

Cornelia dricker mest mjölk till maten, hon behöver allt extra fett hon kan få.
  • Mysmamma70
    Stronza simpatica skrev 2011-11-08 10:24:03 följande:
    Cissi: hur går det för dig, blöder du fortf?
    Ja, tyvärr... det finns nog inte mycket hopp... Gråter
  • Mysmamma70

Jag har en tid den 17 nov för VUL, bara att vänta och se...

• Mysmamma70
    3 barns mamma84 skrev 2011-11-08 10:57:36 följande:
    Varför inte innan Rynkar på näsantypist sverige !!

Så fort jag började blöda sa dom att jag skulle åka in till läkaren och blev undersökt läkaren ringde sjukhuset (förlossningen) och jag skulle åka in direk ..
    Där blev jag också undersökt .  
    Jag är bara i sjätte veckan så de kan inte se så mycket än, först i vecka sju kan man se om hjärtat slår. Jag skulle kunna boka en tidigare tid, men då får jag gå privat och det kostar 1000 kr

På KK ville de inte ens ta emot mig, fick en broschyr om missfall och telefonnummer till öppenvården och tack och hej  - ring öppenvården eller vänta 2 veckor och ta ett gravtest och se om du fortfarande är gravid. Kom bara hit om du blir dålig! Skrikandes 
  • Mysmamma70

Kram till dig mammasmurfen Hjärta

• Mysmamma70

Cornelias "lillebror" blev ett tidigt missfall, fick det bekräftat på KK idag. Jag var inställd på det och nu känns det skönt att veta och inte behöva vänta åtta dagar till...

• Mysmamma70

Tack fina ni

Min make jobbar inatt så jag njuter av mina små och ska vräka i mig en stor godispåse när de har somnat. Sen får livet gå vidare, jag har ju världens finaste familj!

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !