Inlägg från: Mysmamma70 |Visa alla inlägg
  • Mysmamma70

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Jag är ingen expert på det, kan säkert vara olika, men på mig känns det om jag sticker in ett finger, att det buktar lite på insidan av bakre väggen. Jag frågade BM om det på efterkontrollen och hon sa att det skulle gå tillbaka av flitiga knipövningar.

~*~♥~*~ dotter -96, son -97, son -09, dotter -10 ~*~♥~*~
  • Mysmamma70

Tack för att jag inte behöver känna mig ensam om det

• Mysmamma70

Mysigt

Jag väntar på att maken kommer hem från sitt nattjobb och tar hand om barnen så jag kan åka till mitt jobb

• Mysmamma70

Javisst får jag mer energi för mina barn när jag har jobbat, jag trivs med att vara hemma men trivs med att jobba också

• Mysmamma70
    Momalicious skrev 2011-11-25 20:13:03 följande:
    Hehe, det receptet brukar jag med använda. Tycker det blir så gott. Plockar alltid ur russinen dock, för jag gillar inte russin, men de måste vara där ;) ja kesellan gör verkligen skillnad. Och som sagt, inte för länge i ugnen :)

Russin är usch
  • Mysmamma70
    thegoddess skrev 2011-11-25 20:30:24 följande:
    Jag gillar russinen i degen dock lagom mängd. Men russinen på är ibland lite väl knapriga

Både jag och min man pillar bort dem, så det är värst när de är i degen för då är det mycket svårare

Vilka bekymmer, hehe Tungan ute 
  • Mysmamma70
    Momalicious skrev 2011-11-25 20:37:53 följande:
    Jag har aldrig i degen, bara de två ovanpå, och de är ju lätta att pilla bort :)

Duktiga du Kyss
  • Mysmamma70
    Jenni78 skrev 2011-11-25 20:51:01 följande:
    Nu är det fredagsmuuuuuuuuuuuuuuuuuuus!

Göttigt Cool
  • Mysmamma70
    Jenni78 skrev 2011-11-25 21:03:40 följande:
    Vad har ni för fredagsmys? Här blir det oftast tapas. Så även ikväll. Ett glas fransk cider för mig. Mums!

Bästa fredagsmyset är när maken är ledig och vi kramas i soffan, gärna med ett glas rödvin

Vi behöver inte äta något särskilt. På fredagarna blir det oftast tonåringarnas favoriter - hemgjord pizza, hamburgare eller tacos   
  • Mysmamma70
    Karttikeya skrev 2011-11-26 20:13:16 följande:
    Det lät kladdigt, hähä! Flört

Jag bajsar också varje dag, ibland 2 gånger! woho! 
    Ja, det kan sluta med kladd, haha

Entrecote är bland det godaste jag vet  
    ~*~♥~*~ mamma till fyra vackra mirakel ~*~♥~*~
  • Mysmamma70
    LokesMammi skrev 2011-11-26 21:03:39 följande:
    Idag åt vi "lördagsmat"! =) Lövbiff, strips o bea sås! =)
    Åh så gott

Skulle aldrig kunna bli vegetarian, även om jag gillar vegetarisk mat. Kött är så himla gott!!! Skål 
    ~*~♥~*~ mamma till fyra vackra mirakel ~*~♥~*~
  • Mysmamma70

Suzzy - när Cornelia bajsade grönt sa BVC att det var pga förkylningsvirus. Är han förkyld?

Majs tex är ju svårsmält, även många vuxna bajsar ju ut hela majskorn

• Mysmamma70

Det som är lurigt med frysta bär är att frysta hallon inte så sällan orsakar magsjuka, så jag är lite sparsam med att köpa det.

• Mysmamma70

Det har alltid varit lurigt med frysta hallon enligt en kompis som är livsmedelsinspektör

• Mysmamma70

Här är det full storm nu, maken fick precis ta en omväg till jobbet då det låg ett träd över vägen!!!

• Mysmamma70

Har ni lugnt 2barns, det här kom ju från Dk, men kanske från norra...

• Mysmamma70

Cornelia har nyligen blivit mammig, jag tror att hon tycker att jag jobbar för mycket

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !