Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Alltså, förlåt om jag är korkad men när gör man cellprov? Får man kallelse eller ska man beställa tid? Nån får gärna upplysa mig!
Alltså, förlåt om jag är korkad men när gör man cellprov? Får man kallelse eller ska man beställa tid? Nån får gärna upplysa mig!
Haha nämen sa hon så?! Iaf borde jag väl göra det tidigare också då
Ska bli kul att se om du har rätt lillsnurr!
Jag kommer inte använda Eldorado-blöjorna med. I lördags var Elliot knallröd och sårig om rumpan. Vet inte om det beror på blöjorna såklart men han har bara varit så röd en gång innan ochdet var den gången vi testat ICAs blöjor. Så vi håller oss allt till pampers/libero som han rumpa gillar!
Haha, jag hade blivit sjukt ställd om min BM frågat mig hur många jag varit med. Jag hade nog inte ens kunnat svara på det korrekt. Efter jag träffade min sambo har jag liksom glömt av dom flesta, haha.
Ja torka i ugn går fint, men låg värme. Och precis som du säger, så kan man mortla svampen innan man har i den. Det bästa med torkad svamp tycker jag är att man behöver pyttelite för att få en fantastisk smak!
Blä, min sambo har övning med brandkåren idag och Elliot har en riktig gnälldag och jag sov värdelöst inatt så jag vill bara sova. Fy. Han slutade iaf lite tidigare idag så han har hunnit vara hemma en stund innan han ska åka om en stund.
Nej man behöver inte blötlägga den innan tillagning. Inte trattisar iaf.
Nu har jag och Elliot precis kommit hem från min mamma. Åkte dit och umgicks medans sambon var på övning. Elliot fick smaka ärtor och kyckling, mums tyckte han!
Ibland hatar jag BVC, dom lägger alldeles för mycket egna värderingar in i allt. Vissa av dom iaf. Nu har jag bara stött på ensån kvinna på vårt BVC och hon är inte BVC-sköterska egentligen men man läser ju jämt på fl om folk som får helt fel råd av sitt BVC.
Jenni: kunde varit Elliot du beskrivit. Han vet vad han vill, och inte vill. Man kan ju stilla hoppas att våra har trotsåldern lite tidigt. Gissar att Elliot kommer vara riiiiktigt kämpig när han trotsar när han blir större, men tanke på hur envis han är nu. Men har man två envisa föräldrar kanske det blir så ;)
Krya på dig Anna!
Lillsnurr: tog ni reda på könet med Agnes?
Jag vet inte hur vi ska göra nästa gång. Kan absolut se tjusningen med att inte ta reda på könet men jag är så nyfiken. Med Elliot var jag säker på pojke direkt, men sambon trodde tjej men jag hade ju rätt tillslut. ;)