Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Vi får väl hoppas att våra killar ärver sina mödrars fantastiska gener hehe ;)

• Momalicious

Känns som det är nåt fel med Elliot. Han blir helt hysterisk vid läggdags. Inte just när han ska lägga sig första gången men nu när han vaknat försökte sambon lägga honom igen och han är okontaktbar nästan. Bara skriker och snurrar. Tittar inte i ögonen. Blir så ledsen, känns som vi gjort nåt fel, som vi förstört honom.

• Momalicious

Elliot somnade om rätt fort efter jag skrivit. Skönt. Sen sov han non-stop till 9! :) så nu är vi något piggare ;) idag ska vi på 30,5-årsfest ;) sambons bror fyllde 30 4 maj men två (!) av Elliots kusiner fyller år samma datum så han firar nu istället!

• Momalicious

BVC-sköterskan har ju en såndär tabell och hon gissade utifrån oss att Elliot skulle bli längre än sin pappa och det är ju trevligt. Tänk om ens barn växer om en, så kul :D

• Momalicious

Nej men jag ska ha ägglossning om ett par dagar så gravid är jag ju inte... Ingen halsbränna, märker dock att jag inte kan dricka kolsyra, kan liksom inte rapa och då mår jag ännu mer illa. Får liksom hjälpa till genom att svälja luft. Knäppt. Har haft det så sen i tisdags, blir varken bättre eller sämre.

• Momalicious

Ja, jag är glad att jag fick mens tidigt (10 år). Är ändå 170 så jag är ju inte direkt kort.

• Momalicious

Jag har lite egentid och gör för första gången sen Elliot föddes nagelförlängning. Har så dålig kvalitet på mina egna naglar så de blir aldrig långa. Kul är det och fint blir det. :)

• Momalicious

Ja kaffe dricker jag inte, vill inte ha när jag mår illa. Jag ska köpa gymkort i december när jag vet om jag kommer in eller ej. Dom har rätt bra studierabatt på sportlife :) egentid är riktigt skönt!

• Momalicious

Nu är jag uppsnoffsad till tänderna. Så här snygg har jag inte varit på lääänge! Känns bra! Ska alldeles strax på 30-årsfest! :) ha en trevlig fredagskväll!

• Momalicious

Som sagt så hade jag tur. Haft stl 41 i skor sen jag var 10. Var väl 157-160 när jag var tio. :p

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !