Inlägg från: mamma smurfen |Visa alla inlägg
  • mamma smurfen

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

April barn skrev 2011-11-10 14:43:00 följande:
    mammasmurfen: Min mamma ringde dem också och bad dem ta bort henne men breven fortsatte komma ändå... Nu tror jag dock de har slutat sända helt plötsligt haha :) Vi får inga alls, vet inte varför men jag är glad över det avskyr reklam :)

Fy vad jobbigt toksnippa, är fruktansvärt jobbigt vilken vecka är du i? Kram på dig hoppas allt går bra för er! {#emotions_dlg.flower}
    Ja hon jag snackade med sa att eftersom deras reklam görs i förväg, så kan det hända att det fortsätter komma i ca 3 månader till?!!

Men jag ska banne mig skicka tillbaka breven, genom att kryssa över vår adress och "åter till avs"

Fattar inte varför dom kan få lov att skicka direktreklam när andra företag inte får det, om man inte har godkännt det på något sätt...

• mamma smurfen

Min vecka har vart kantad av tråkiga besked...

Dels är har ju några här fått tråkiga besked ang mf,

Sedan fick jag i tisdags höra att en av tjejerna på jobbet som var beräknad att föda i slutet av förra månaden, hon gick över tiden ganska mycket, och skulle börja gå på överburenhets kontrol, tror hon var i v40+11...

Hennes bebis dog i magenGråter, hade de satt igång henne, så hade hennes bebis klarat sig, sååå hemsk och onödigt....

Och igår brättade min lillebror att en av våra kusiner( vi är ganska nära) har fått beskedet att deras bebis är "skadad", hon är i v16-18 någonting, så dom har efter mycket funderingar valt att avbryta graviditeten.

Det var deras första graviditet, och jag kan bara hoppas att de vågar sig på att försöka igen.

• mamma smurfen

April barn:

Vi diskuterade för ett tag sedan det här med att ligga stilla, eller INTE på skötbordet, och jag var såå stolt för Ellie, ja HON låg minsan still, inga prob alls att byta där inte*ler*

Men NU... jag blir GALEN.... Hon "gungar" från sida till sida, försöker vända sig på mage, eller så åker handen ner mellan benen å så "känner" hon runt( ett NYTT ställe på kroppen hon inte undersökt förut*S* )

Nu de senaste dagarna så sätter hon sig upp rätt som det är, hon gör en "sittups", så hon lär få starka magmuskler*S*

Får hon inte sätta sig/vända sig som hon vill så blir hon NÅGOT irriterad....Skrikandes

• mamma smurfen

En vännina till mig är beräknad nu den 14e, men hon har hela tiden sagt att bebbe ska komma den 11/11...

Men verkar som att det är försent nu......

• mamma smurfen
    April barn skrev 2011-11-11 12:15:35 följande:
    Jaa jag älskar att dra fingrarna genom hans rufs Skrattande

Haha han är jättego och kryper runt i soffan och lägger sig i massa olika "mys-ställningar" Glad

Har era något hår på huvudet då? Har en bekant med barn i samma ålder och hon är fortfarande flintis hehe ganska sött Tungan ute Marcus hade ju jättemycket hår redan när han föddes Glad

=) Ja Ellie har en hel del ruffs hon med, BM på förlossningen hade lite "problem" när hon skulle sätta skalp-elektroden under förlossningen, de var så mycke hår ivägen*S*

Har klippt luggen 2 gånger redan, men nu är den nere i ögonen igenHjärta

• mamma smurfen
    LillSnurr82 skrev 2011-11-11 14:27:42 följande:
    Tycker det är jätte dåligt att det inte går att ladda upp bilder med varken iphone eller iPad :( *surar*
    Du får helt enkelt bita i det sura "apple" *fliiiin*Tungan ute
  • mamma smurfen
    3 barns mamma84 skrev 2011-11-11 12:30:33 följande:
    mamma smurfen: hihi hon ser så vild ut Tungan ute
    *S* ja hon är en vilding, inte många minuter hon är still när hon är vaken=)
Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !