Inlägg från: Trollungarnasmamma |Visa alla inlägg
  • Trollungarnasmamma
    LokesMammi skrev 2011-12-21 21:48:04 följande:
    Ja, det var det jag reagerade på! Ingen sömn på 4 dagar! Bra man jobbar då! =)
    Vad jobbar du med?
    Ja, jag lade tiderna i önskeschemat o schema ansvarige ändrade inte! Va bra! =) Hon kanske tog hänsyn till Loke! =) Sen behöver vi inte var så många som jobbar länge på julen då de flesta är borta på eftermiddagen! =)
    Personlig ass, h*n behöver assistans dygnet runt så det är lite maffiga pass & snäll som man är vill man juh täcka upp så gott det går, men jag ser det som så att de stora är juh inte hemma & lillan förstår inte riktigt det här med julen så jag får passa på att tjäna lite extra pengar! Lite tråkigt ändå men får ta det!

Ja det var juh snällt och skönt!
  • Trollungarnasmamma

Hej tjejer!!!@-}-- Hoppas allt är bra med er alla! Hos oss är det kanon, har fått en envis liten tjej hemma, hittar på bus, leker med sina syskon, älskar att gå ut och kastar sej så fort hon inte får som hon vill!! Hon börjar skolas on 1/2 på ett tillfälligt dagis på motsatt håll från de andra, då det känns sådär, men jag försöker vara positiv så att inte nemi ska känna det, då blir inskolningen nog värre än jag tror den kommer bli, hon är så blyg mot andra människor så vi får väl se hur det går!! Vi kommer dela upp inskolningen jag och d, han tar första veckan och jag andra. Ha det gott!

• Trollungarnasmamma
    ludicrous skrev 2012-01-22 08:31:36 följande:
    Morrn! Fy helvete vad segt det var att gå upp idag. Ögonen svider av trötthet och jag vill bara hem!! Min rygg gör ont, kan inte gå upprätt. Perfekt för en dag inom hemtjänsten.! NOT!!

Tyckte med det var segt, har inte ont nånstans men saknar de där hemma! Jobbade torsdags 9 timmar, fredagen 6 timmar, igår 13 timmar, idag 13 timmar!!
  • Trollungarnasmamma
    April barn skrev 2012-01-22 10:09:30 följande:
    Twilight är så otroligt sjukt bra haha, men jag vet inte det känns absolut inte som en klassisk "vampyrfilm" Hua jag avskyr skräckfilm, kan inte sova på flera veckor efter, hade till och med svårt att sova efter vi sett the happening på tvn häromdagen. Är superkänslig...
    MA v.17 -2009 ♥ Marcus 8 December 2010 - 3 560g & 55cm kärlek ღ MA v.9 -2011

Ne det känns det inte som, de är helt underbara!!
  • Trollungarnasmamma
    ludicrous skrev 2012-01-22 16:00:48 följande:
    Sitter o väntar på Jonas som skulle komma o träffa barnen.. Han skulle komma efter att jag slutat, vilket jag gjorde 15.15.. Sen är väl visserligen allt efter 15.15 "efter jag slutat" då..

Har ni särat på er? Vet att du pratade om det innan jul.
  • Trollungarnasmamma
    April barn skrev 2012-01-22 13:56:19 följande:
    Samma här, blev jätteledsen när det var så himla spännande så ska man vänta ända till nov/dec igen innan man får se fortsättningen
    MA v.17 -2009 ♥ Marcus 8 December 2010 - 3 560g & 55cm kärlek ღ MA v.9 -2011

Ja skit drygt!!! Böcker har jag inte tid att läsa nu, räcker med skolböckerna
  • Trollungarnasmamma

Jag hade 2 med på sonens förlossning! D hade nån släng sv magsjuka förra veckan men vi andra klarade sej! 1/5 är inte dåligt Nemi får oxå såna utbrott direkt om hon inte får som hon vill, slänger sej skriker ålar sej. Jisses lilla tjejen! Nemi går bara nu, springer, klättrar. Älskar att vara ute och vill göra precis som syskonen. Nu vill jag bli avbytt så jag hinner hem och byta om innan föräldramötet på nemis dagis!!

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !