Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Ja, önskeschema! =)
Mmm, avis
Hej tjejer!!!@-}-- Hoppas allt är bra med er alla! Hos oss är det kanon, har fått en envis liten tjej hemma, hittar på bus, leker med sina syskon, älskar att gå ut och kastar sej så fort hon inte får som hon vill!! Hon börjar skolas on 1/2 på ett tillfälligt dagis på motsatt håll från de andra, då det känns sådär, men jag försöker vara positiv så att inte nemi ska känna det, då blir inskolningen nog värre än jag tror den kommer bli, hon är så blyg mot andra människor så vi får väl se hur det går!! Vi kommer dela upp inskolningen jag och d, han tar första veckan och jag andra. Ha det gott!
Bytte jag med
Nemi kommer gå i snitt 20 timmar i veckan, när jag såg det försvann lite av mitt dåliga samvete :-P. Jag jobbar imorgon hela dagen men hoppas pappa går ut och åker lite pulka
Tacka vet jag twilight filmerna!!! Hatar vampyr filmer men tänkte ge dem en chans, och nu är ist helt såld!!!
Jag har med sett orphan. De psykiska skräckisarna har jag lite svårt för men tycker de är bättre än blodisar. Love film var jag med i innan, är sugen på att gå med igen!
Var på bio för två veckor sen och såg nya twilight filmen. Alltid lika bra, vet inte vad jag ska göra när de är slut!!
Jag hade 2 med på sonens förlossning! D hade nån släng sv magsjuka förra veckan men vi andra klarade sej! 1/5 är inte dåligt Nemi får oxå såna utbrott direkt om hon inte får som hon vill, slänger sej skriker ålar sej. Jisses lilla tjejen! Nemi går bara nu, springer, klättrar. Älskar att vara ute och vill göra precis som syskonen. Nu vill jag bli avbytt så jag hinner hem och byta om innan föräldramötet på nemis dagis!!