Inlägg från: Trollungarnasmamma |Visa alla inlägg
  • Trollungarnasmamma

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Åhh har kommit in i en fas i mammaledigheten då jag tycker allt är tråkigt!!!!  Precis allt!!! Laga mat, städa, tvätta varje dag, åka iväg är tråkigt, allt är tråkigt....

söker jobb efter jobb för att komma ut lite, tränar för att komma ut lite..men ändå känns det så här!

• Trollungarnasmamma

Ja hade vi fixat det ekonomiskt så hade 50% varit kanon, men då måste det passas med tider för sambon nu innan dagis osv. Båda kan juh inte jobba samtidigt
    Jag har chans att jobba kvällar & helger som timvik, men dels trivs jag inte så bra där & helst vill jag jobba dag ele blandat...så kan lika väl vara hemma då.....

Jag tror barnen känner detta på sej oxå att mamma inte är som hon ska så det blir juh ännu värre!! & så får jag dåligt samvete så blir det en ond cirkel!

• Trollungarnasmamma

Nu börjar nog min snutta gå!!!!!

Idag tog hon självmant 3 steg, sen 3 till & 2 till Sen 1 där & 1 annat senare Hon börjar blir stor tjeja, snart är min bebis bortaFörvånad
    11månader & 1 vecka, kanske slår sin bror på 11 månader & 2 veckor , men storasyster är det försent för, 10 månader var hon!
    2  tänder till uppe sticker fram, somnar själv på kvällarna nu mera, bara sådär! Hon var väl redo nu kanske.....ger man henne natt/morgon vällingen i hennes säng så sover hon där hela natten!
    Mycket som händer med henne nu!

Jag är 161 & mannen är 1,90

Nemi var 9100 nånting och 74 lång på 10 månaders kontrollen.

Skulle tränat ikväll men ne.....känner mej knasig i kroppen,har gjort i en vecka nu upp & ner Obestämd

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !