Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Ja, men om jag tar tre test (som jag precis gjorde HAHA) och alla är negativa så tror jag mer på det än att det positiva är positivt. Kanske är ett spökstreck eller nåt. Och även om det är ovanligt med falska positiva så händer det ju faktiskt :) Nu har jag iaf kissat på tre stickor och har inte druckit nåt sen jag testade mig senast och det var inte heller morgonurin så om ett par minuter vet jag. Men redan nu ser de väldigt negativa ut alla tre!

Elliot 101226 ♥ momalicious.blogg.se/
  • Momalicious
    MFJG skrev 2012-01-13 11:37:29 följande:
    Kan du inte lägga upp en bild Moma? På det positiva? ;) Så kan vi leka jury ;)
    Jag är testoman och kan mina streck ;) 
    Det positiva har jag lagt upp redan! Nu kom (ett av) de negativa!
  • Momalicious

Jag tror  bilden på det positiva ser mer positivt ut på datorn än det ser ut i verkligheten. Och ja, det positiva gick ut i november såg jag förut, så kanske därför? de negativa går ut 2013.

• Momalicious

Haha. Ja han trodde det var fel från början. Men jag ska ta ett test om inte mensen kommit innan måndag så får vi se. Känner mig inte alla gravid dock.

• Momalicious

Nä det har jag inte. Molar lite i magen så tror mensen kommer inatt. Men har den inte kommit imorgon tar jag ett test.

• Momalicious

Imorgon börjar jag plugga till ssk. Är så äckligt nervös så det finns inte. Spänd också men min ångest och nervositet övertar allt just nu. Tänk att min mammaledighet redan är slut!

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !