Inlägg från: Vincents mamma |Visa alla inlägg
  • Vincents mamma

Grattis grattis! V sover inte mer nu, han sover 1 gång på dagen typ 2 timmar, senn sover han 19 - 07 med många uppvak

• Vincents mamma

Ni som har gran framme(om nu nån utom jag är knäpp och köper den första advent) låter er små den vara? V låter ljusen och kultens och glittret vara dock har han ju hajat att man hänger saker där, vilket resulterar att allt hamnar där, leksaker, nappar, vattenflaskor, skor och så vidare. Våran kontroll till tv har varit borta hela dagen och vi har letata som galningar, och nu slog det mig.. Kan den ligga i granen? Självklart ligger den där! Buskillen!! :D

• Vincents mamma

Det är väldigt ovanliga att man får vattkoppor flera gånger, sen blir man oftast sjukare om man är vuxen och får det :) V fick feber ca 6 timmar efter sprutorna, han hade då 39,6

• Vincents mamma

Oj och du som trodde att han var lång och tung och han ligger ju där dom flesta av dom gör :) va lurad man kan bli :)

• Vincents mamma

Välja Å välja, jo på sätt och vis får man ju välja, man är ju med och bestämmer när man ska påbörja en behandling och på så sätt vet man ju när man får bf. Men i vårat fall tänkte vi inte på oj nu blir det ett december barn, det var mer skönt att komma igång och ha en chans till 1 barn :) sen att vi lyckades på första försökt var vara en bonus! Så klart det kanske är tråkigt med december men vi är så överlyckliga över att ha 1 barn att allt annat inte spelar någon roll :) sen är det klart skulle jag kunna välja mer normalt kanske jag inte skulle välja december :D

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !