Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Skorpor gillar V åxå fast det tar tid med 8 tänder åxå :D
Skorpor gillar V åxå fast det tar tid med 8 tänder åxå :D
Japp i Stockholm är Max taket på 1260 typ och 30 tim i veckan om man inte jobbar eller har syskon under 1 år
Då ser det ju bra ut för dig!! :)
Bra dag alltså :)
I våran babysim grupp har vi åxå en sån mamma, hennes son puttade V 3 gånger med flit i omklädningsrummet så han blev jätte ledsen och hon gjorde ingenting! Sen precis innan dom skulle gå ser jag hur ungen tar sats över halv omklädningsrummet och springer rak över V som ramlar och slår huvudet i först i skåpet och sen i golvet och vad gör mamman? Ingenting! Jag blev galen och sa högt så alla andra hörde " nu får du faktiskt passa din son så han inte gör illa dom andra fler gånger!" ( Han hade varit på dom andra flera gånger åxå) Då tittade hon på mig skit surt, tittade sig runt i rummet där alla andra stod och nickade, plockade upp han och gick utan att säga ett ord! Var så förbannad när jag gick därifrån så jag ringde till mannen för att lugna ner mig :)
Lär man inte sina barn att vara snälla och försiktiga längre? Så fort V är för hårdhänt på oss eller nån annan säger jag alltid nej inte så klappa fint och han har blivit jätte duktig på det.
Nu har vi bestämt att vi ska göra ett ivf försök i januari, sjukt nervös redan nu :P
V kom till genom första ivf försöket så vi blev väldigt förvånade eftersom dom sa att det inte är så vanligt 1 ägg av 12 tog sig och det blev V så vi hade extrem tur :D Vi ska köpa ett 3 pack och om inget tar sig blir nog V ensam barn då det är så dyrt med Ivf
Här är en till som inte gillar att sova, har aldrig gjort det, han äter ju dessutom fortfarande 1 gång på natten :)
Grattis Anton!!!