Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Jag har tänkt på det där med graviditet. Jag tycker fortfarande att det är världens lyx att kunna sova på mage haha. Trodde den känslan skulle gå bort men inte än :D

• Momalicious

Verkligen! Njuter varenda kväll jag lägger mig till rätta på magen

Blä vad trist det var att gå upp i morse. Elliot tog inte hänsyn till att klockan flyttat tillbaka utan vaknade 5 haha. Fyy.

• Momalicious

Haha jo det är klart, men siffran på klockan spelar roll för mitt psyke ja, håller tummarna att det vänjs fort, för 5 vill jag då INTE gå upp.

• Momalicious

Vad kul! Vi ska på lunch hos min mamma och städa. Är riktigt höstväder idag, dimma och regn. Usch. Hoppas ni får en trevlig dag!

• Momalicious

Tänk om det tar sig på första, då kommer ju nästa i december också. Fast det kanske inte spelar nån roll?

• Momalicious

Märks att man ställt om klockan. Hon är inte ens 18 och ändå är det mörkt.

Vi vände på en tråkig söndag. Min mamma fick migrän och kunde inte ses så vi åkte och shoppade lite på billiga ställen. Så vi var på Lidl, ÖoB och ett ställe som heter Rotan. Fick köpt en del bra grejer och fick slå ihjäl 3-4 timmar på ett roligt sätt :)

• Momalicious

Nu är det många som är gravid med bf i vår och sommar. Råkade spana in i en bf tråd och såg några välbekanta ansikten ;) jag ska inte outa någon, oroa er inte. Många som jobbar på snabbt igen ;)

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !