Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Men LÄGG AV. det här entråd där vi pratar om våra barn osv, erat samtal hör inte hit. TA DET NÅN ANNANSTANS!
Men LÄGG AV. det här entråd där vi pratar om våra barn osv, erat samtal hör inte hit. TA DET NÅN ANNANSTANS!
Shit idag har Elliot ätit jättebra! Såhär bra har han inte ätit sen i somras!
Ja jag hoppas det. Han har 5 nu och i september hade han inga haha ;) han har dessutom varit glad heeeela dags och det var nog första dagen sen i somras det med.
Tänk att nästa vecka är det ett år sedan jag tog körkort! Då var jag i vecka 33+4. helt galet! :D
Elliot dricker också vatten. Mjölk har han bara fått i maten.
Fy vad dåligt! Jag hoppas så att du får se ett pickande hjärta nästa vecka!
Men usch! Slapp ni utrymma? Och hur gick det för din bil?
Jag är såå trött. Vi har varit på ÖF på förmiddagen och Elliot sov typ 20 minuter i bilen så han är jättegnällig men vägrar sova. Får testa igen om en stund, annars blir det en tur med vagnen. Jag vill ju också sova ;)
Lyckades tillslut få Elliot att sova vid 15. Då hade jag försökt hundra gånger hemma och tagit en timmes promenad med vagnen. Satte in honom i bilen och han somnade så fort jag startade motorn. Jäkla unge! Nu ska vi ha lite myskväll, blir hemmagjord pizza och kladdkaka till efterätt. Hoppas han sover bra inatt så man är piggare imorgon. Men då kommer sambon iaf hem mellan 11-12 så det blir skönt. :)
Elliot lärde sig vinka för ett par veckor sedan, ser så jäkla gulligt ut!