Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Jag har faktiskt också funderat på att göra det. Men vet inte vart man skulle förvara den på bästa sätt.. Är ju inte så snyggt att ha den i vardagsrummet kan jag tycka. :)

Det var faktiskt riktigt gott, men jag glömde äta lunch så nu blev jag sådär äckligt mätt, blä..

• Momalicious

Är det hela dagen?
    Ja, jag blir iaf väldigt uppblåst och gasig om jag slarvar med maten. Brukar må illa efter jag ätit då också. Nu har jag mått illa sen senaste mensen (ska ha mens om typ 5 dagar) så vet dock inte om det beror på det eller allmänt.

• Momalicious

Nej, vi vill inte ha ett till just nu så vi skyddar oss. Är 100 % säker att jag inte är gravid :)

• Momalicious

Grattis aprilbarn! Jag känner väl att den som väntar på nåt gott väntar aldrig för längre ;) hoppas på att bli gravid när Elliot är runt två, eller tre. Vi får se! :)

• Momalicious

Majorima: du kan ju alltid bli gravid innan också, man är ju oftast gravid i nio månader ;) åh saknar magen!

• Momalicious

Jo det är klart, men det är väl ganska lätt att få? Har tre vänner som är ssk och alla hade fast jobb innan de ens var färdiga, på sina gamla praktikplaster. Men de kanske hade tur :D jag kommer aaaldrig kunna vänta tills jag är färdig :) men jag har ju inte ens börjat heller ;)

• Momalicious

Elliot har faktiskt sovit hela nätter (och tagit sovmorgon) sen i onsdags. Mycket trevligt måste jag säga. Torsdag sov han 19-09 fredags 19-09, igår 18.30-08 och natten till idag 18.30-07.45. Lär väl inte hålla i sig men vad man njuuuter!

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !