Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Åh redan i höst vad mysigt, ja man får ju se går ju lätt att planera in månaderna runt ledighet och årskursbyte eller vad man kallar det
Vi fick sätta första nålen och Elliot föddes 03.46 :)
För båda könen.
Ser ut som att Loke var nummer 7 eller nåt den dagen.
Elliot har iaf inte reagerat nåt direkt på sprutan! Han var trött och ville lägga sig en halvtimme tidigare igår och han var väldigt öm på vänstra benet (vet inte hur det är idag) men ingen feber och han sov bra. Peppar peppar! Hoppas det håller i sig :)
Sambon och Elliot åkte och handlade lite. Jag ska ta ett gravtest. Hade en sån verklig dröm att jag vaknade imorse och tog ett gravtest och det var positivt så jag måste. Ska ha mens idag egentligen så jag KAN ju vänta men det var så verkligt så jag kan inte låta bli. Har tester hemma ändå liksom :p
SHIT! Det måste vara fel på testet!!!!!!!!! Fan att jag hällde ut kisset, nu måste jag vänta tills jag blir kissnödig igen. ÅÅÅÅÅÅÅH!!!!! Men shit, fattar noll. Vi har ju använt kondom. Och i så fall skulle jag blivit gravid typ 5 dagar innan äl om den kommer som den ska. Men shit. Fattar ingenting.
Ja den här månaden :O vissa månader har vi kört avbrutet om vi glömt köpa kondomer men då har vi aldrig haft sex vid äl. Åh jag dör, hela jag darrar. Måste ta ett till, hoppas jag blir nödig snart!
Vet inte hur det känns, blev (ÄR) så chockad. Hade ju liksom inte alls räknat med. Hade inte ens tagit ett test om det inte vore för drömmen jag hade... ÄR jag gravid kommer vi nog behålla det. Eller, det kommer vi. Kan inte se hur jag eller sambon skulle kunna välja en abort. Men jag avvaktar lite. Ska ta ett eller två test till så jag är säker. De är av en annan sort så är det fel borde jag ju inte få två positiva med olika märken, eller hur?
Borde man inte märka om kondomen är sönder på nåt sätt? Borde ju bli kladdigt utanpå den då?
Känner mig sjukt förvirrad. Vill ju ha ett barn till men inte just nu liksom. Jobbigt. Ville hinna börja plugga och plugga ett tag och dessutom gå ner i vikt... ÅÅÅH. Såhär himla fertil kan man ju bara inte vara!
Ja det är väl så. Ska det bli så ska det, eller nåt haha. Har lugnat mig lite nu. Är lite kissenödig så ska kissa och ta några test till. Första testet var billiga-tester.se och nu blir det testlagret.se test. Ska ta två bara för att hihi. Men jag känner mig inte alls gravid, har inga humörsvängningar eller nåt sånt. Känns inte ens att jag ska få mens haha. Men vi får se. Men TROR det första var falskt positivt. Fast då kommer jag väl bli besviken eller nåt. :P