Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Elias och barnen somnade 21.44 och dom sov hela natten medans jag var ute på tomten själv med ett glas vitt vin och njöt av nya året elias sover ÄNNU och klockan är 11.14
Elias och barnen somnade 21.44 och dom sov hela natten medans jag var ute på tomten själv med ett glas vitt vin och njöt av nya året elias sover ÄNNU och klockan är 11.14
Nu fattar jag inte vad som händer ...
Jag fick mens blödde skit mkt i 2 dagar och nu är allt borta nu mår jag illa :-/
Jag har alltid riklig blödningar i 2 dagar sen så blöder jag normalt i 7 dagar men den bara stoppade till igår
Någon annan som har haft så ? och blivit gravid ?
Näh jag har inte mått så bra.
Jag har fått små blödningar nu började igår kväll igen men det kommer smått.
Men jag tror inte häller jag är gravid det är omöjligt.
Men vi få se vad som händer har iaf inga symtomer
Så jag håller koll *fnissar* ska njuta av mensen innan man har symtomer och spyr upp morgon och kväll och när det blir tungt och jobbigt
Men om han får mat när ni äter och lägger honom sen sover han inte sen hela natten ?
Elias har inte sovit på hela dagen då han varit hos farmor.
Så han somnade i sängen hemma när vi kom hem kl 15 ca och han sover fortfarande
Men jag låter honom sova då jag vet att han sover hela natten sen iaf
Jag ska fixa middagen nu när den är klar tar jag honom upp om han inte vaknar innan.
Sen ska han och vi äta och kl 19.00 ska alla 3 sova och då kommer han sova igen.
Han har varit uppe sen kl 05.40 tills hela dagen tills jag hämtade honom och han somnade ca kl 15 tiden ..