Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

LinnV skrev 2011-12-28 17:46:51 följande:
    Jag orkar inte ens kommentera allt ni skrivit sen igår. Håller med om att vissa borde växa upp och kunna ha ett vuxen samtal! Magda har skrivit mycket klokt, håller med om det hon skrivit måste jag säga!

Det är magda som ska vissa att hon är vuxen som ska hålla på och vara som en snorunge hela tiden .
    Att hon aldrig kan lägga av och tro att alla vill precis som henne.
    Jag har sagt till henne att bara lägga av men hon har tydligen svårt och det är inte mitt fel .
    Tyck vad du vill det är upp till dig inget jag tar åt mig då jag vet att jag är en vuxen människa.   
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • 3 barns mamma84
    Momalicious skrev 2011-12-28 18:22:11 följande:
    Fan vad trött jag blir på dig. Jag har förklarat hundra gånger vad jag menar, om du inte kan läsa vad jag skrivit utan hittar på egna saker så är det knappast mitt problem. Om det är någon som är en snorunge så är det väl du som ska hålla på med personangrepp hela tiden.
    Tycker bara du ska lägga av tycker du inte det är dags innan tråden förstörs ?
  • 3 barns mamma84

April:
    Så tråkigt att det blev så beklagar verkligen  men skönt att du kommer få hjälp men jobbigt med skrapningGråter 
    Men hoppas ni snart kommer på fötter igen så ni kan planerar en ny undervärk till er och då ska den få stanna kvar !!
    Stort kram till er.  

Jag hade Änglavakt idag !!
    Elias kryper ju överallt och man hinner inte blinka så är han någon annan stanns och när han väl gör något så ja då e han också tyst.
    Tydligen hade någon av ungarna tagit sönder en glaskula och sen låg den inne i toalettet och där sitter elias och håller i den där glaskulan som är sönder och pillar och håller på !!
    Nu hade han napp i munnen tack för det likom vad hade hänt om han skulle stoppa den i munnen ja hela hans mun skulle vara sönder och blöda.
    Men ''peppar peppar'' så hade han inte änns kärt sig (pustar ut lättnade)
    Och ajg sa till svärmor att vi inte vill ha glaskulor till barnen likom men hon skulle ha det iaf till dom.
    Alla 3 fick en och nu är redan 2 st sönder ...         

• 3 barns mamma84
    LokesMammi skrev 2011-12-28 21:23:10 följande:
    Hur "yttrar" sig magsjuka hos barn?
    I förrgår var Loke lös i magen, ljusbrun avföring. Igår o idag lös gul avföring plus 2st kräkningar idag!
    Goggla

När elias haft magsjuka ja då har det varit som vatten men ändå grötit geggit vatten och många ggr.
    Men han har inte spyt sen han var en liten bebis.
    Det går nog magsjuka i sverige men inte än har det kommit till dk.

Men ge vatten till honom 1 tsk åt gången var 1-4 minuter så han akn dricka samma sak är det för dom äldre.
    så länge dom får i sig vatten är det bra.
    Ge knäcke maka om han vill och kan ta det mjuka upp det med vatten.

Avföringen kan vara gul som snor hmm som senap uuurk men ja så kan den bli och lukta som senap uuurk snart börjar jag må illa hahaha           
  • 3 barns mamma84

Oj hahaha nyss vaknade jag kl 10.10 tillsammans med ebba och amadeus elias sover fortfarande

• 3 barns mamma84
    suzzy: Hur har det gått ?

April: Kram till er
    Sa det igår också men just i detta fall måste man finnas för varandra att gå igenom en tuff tid är så grymt jobbigt.
    Hjärta

Grattis Tim på 1 års dagen Nalle
    Angelique: Jobbigt Jobbigt shit kvinna att du igentligen orkar.
    Flytta och ha en 1 åring du är en grym bra mamma !!
    Tråkigt bara med illamående osv men snart så har du 2 st och sen bor i ett större och massa massa kärlek.  

• 3 barns mamma84

Typist ..

Grattis Tim på 1 års dagen Nalle 

Såg att det kom tillsammans med     Angelique det va inte meningen .. 

• 3 barns mamma84

Rekord !!!
     hahaha nu är Elias uppe oj vad lång tid han sov  

• 3 barns mamma84

jädrans mens som ska komma inte än men när som hällst e bara på sekunder så har jag den igen.
    åååh men snart så är nya året här och då hoppas jag att få en i magen igen

Nu har man städat haha igår åkte också julgtanen ut den barrade så mkt så hela vardagsrummet var grön efter den så jag gav upp ville ta bort den.
    Men juslsakerna är uppe som vanligt.
    men dom tar jag bort senare.
    Jul tjärnorna vid fönstret sak jag ha kvar tills det är ljusare igen där ute för dom behöver man inte ta bort än likom.

Snart ska jag natta elias så han kan sova och sen när han har sovit så har jag tvättat golvet i lugn o ro utan att han ska pilla och leka med vattnet som han älskar att göra nämligen sen vänta på sambon som ska komma hem igen.

Hoppas hoppas han vinner hahaha men tyvärr kommer vi inte ha så tur men man skulle bli glad om man van dom där 1000 milonerna vad det nu skulle va.
    Bygga hus på helt nytt och allt likom men man ska väl aldrig ge upp haha
    Vad skulle ni ha gjort om ni van massa pengar på Lotto  ??        

Juste vi har köpt en bil nu hihihi bilen hämtar vi den 20 jan med 5 dörras och 4 sätten som en mini buss typ
              känns som mannen min köper vilar som om det vore någon minre hobby för honom

• 3 barns mamma84
    Stronza simpatica skrev 2011-12-29 13:49:33 följande:
    Glömde: grattissss Tim:)))!

Min sambo jobbar 6dgr i ve och går hemmifrån vid 9.30 och är hemma igen kl 20.30, så ja jag är nästan alltid ensam med Oliver. I natt somnade jag först kl 6 imorse:(. Oliver vaknade 8.45 skönt nog.
    mannen min jobbar kl 05.00 till 16.30 ca sen har jag honom till 22.00 ca sen är det upp igen.
    Jag jobbar 2 januari så jag har ju barnen nu och njuter fast jag varit helt dunder sjuk.
    Först hade jag ont i ryggen huvudet och ögonen sen fick jag hosta som jag än har kvar sen igår kom förskylningen hmm typist och idag kommer mensen.
    Kan inte bli bättre ...   
Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !