Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Vi kommer att ''övningsköra i februari'' inget som då ska vara + på stickan men kan komma men vi ska
''köra igång på riktigt'' i Mars-April då jag vill ha en december bebis igen
Vi kommer att ''övningsköra i februari'' inget som då ska vara + på stickan men kan komma men vi ska
''köra igång på riktigt'' i Mars-April då jag vill ha en december bebis igen
Nu har man mina barn 2 veckor innan BF då dom blir stora.
Men jag kommer att prata med barnmorskan och fråga om jag får gå till BF dagen och sen ta snitt.
Men sen kan det bli en på 6000g men,men något man får helt änkelt ta.
Ett barn är alltid välkommen vad det än blir för månads bebis
När jag blev gravid med Ebba så blev jag bara gravid på första försöket fast det inte var någon försök alltså.
Så hon föddes Juni månad.
Sen var det att prova på ett till och amadeus blev till på en Augusti månad.
Nu med Elias efter ett MA tänkte man väl inte på vad det skulle bli för månads barn utan nu blev det en December Elias för oss.
Jag förstår dig inte Persikans vadå ''allas skulle'' vad är det för fel på December barn ??
Om jag vill ha en december barn JA då vill jag ju ha det !
Det är inte synd för någon vad det är för födelsedags månad för oss och barnen.
Ja vi kör utan skydd men vi skyddar oss med att inte bli på smällen nu.
I Februari ska vi (övningssköra) alltså ta in och se om det skulle bli eller inte bli.
Men i Mars April ska vi försöka bli gravida då jag verkligen VILL ha en december bebis igen.
Så sluta nu.
Jag vill ha en december bebis och då ska jag väl inte tycka det är synd om barnet barnet har väl lika mkt rätt att vara älskad för det.
Om man vill ha ett barn tänker man inte på när den födds utan den är alltid välkommen oav årstid.
moma: det var klumpigt sagt enligt mig bara.