Inlägg från: LillSnurr82 |Visa alla inlägg
  • LillSnurr82

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Jag förstår inte varför alla klagar på sin längd.. Jag älskar att vara kort... Personligen skulle jag absolut inte vilja vara lång. Det är min charm att vara liten :) de som är långa klagar på att de är för långa och att alla killar är för korta..långa tjejer är också vackra. Var glada och stolta över hur ni är skapta istället för att bara se nackdelar! Ursäkta ville bara få ur mig detta, kan bli så trött, ledsen och arg på folk som aldrig är nöjda med sig själva!

• LillSnurr82

Usch då Cissi, låter inget kul :(

• LillSnurr82

Vi har också lekhörn, en uppe och en nere. Nere har vi leksaker i nedersta lådan i en byrå. Uppe har vi också leksaker i en byrålåda och på nedersta hyllan i en bokhylla. Plus att hon har en låda ( som min pappa gjort till mig och mina syskon när vi var små) som hon har massa lego i. E gunghäst har hon med som oxå är gjord av min pappa :) den är favoriten just nu!

• LillSnurr82

Tråkigt Cissi styrke kramar till dig och din familj..

• LillSnurr82

Varför lämnar du oss moma? Förstår inget :(

• LillSnurr82

Jag håller med moma i allt hon säger.. Tror att hon och jag ogillar samma person utan att nämna några namn. Kan bli mycket "jag vet bäst" ton på tråden i bland, vilket jag inte heller gillar.. :( alla gör ju precis som dom själva vill och tycker passar sitt barn bäst. Då kan man lätt bli ledsen om någon kommer med en "hård" ton och anklagar/låter anklagande att man gör fel och är en dålig förälder. Själv brukar jag försöka ignorera dessa jag vet bäst personer , men inte alltid så lätt. Men tycker vi kan försöka försöka låta mer vänliga mot varann, det är ju meningen att vi ska stötta varann inte klanka ner på varann..

• LillSnurr82

Bra sagt Snuttan23!

2barnsmamma, varken jag eller moma nämnde ditt namn. Så det har du själv tagit från luften.

Kan väl inte säga egentligen att jag ogillar nån viss person utan mer vad personen skriver här inne. Kanske att jag i verkligheten skulle komma jätte bra överrens med henne.

• LillSnurr82

Tror inte moma pausar pga en person utan att hon kanske helt enkelt inte klarar av tonen som kan vara här inne ibland. Vad det än beror på behöver hon ju inte förklara sig varför hon hoppar av.
    Detta är ett forum där alla är välkomna , ingen ska behöva hoppa ur. Bara man tänker på hur man lägger fram sina åsikter och inte är elak!

• LillSnurr82

I dag fick vi äntligen hem "jag ska bli stora syster" tröjan :) så på söndag på fars dag ska Agnes få ha den på sig när vi ska hem till min mamma och pappa och fira fars dag med min familj :) spännande och se hur lång tid det tar innan någon reagerar på tröjan :)

• LillSnurr82

Vi har en lott i postkods lotteriet och hoppas på stor vinst någon dag :) haha! Min mamma har vunnit några gånger men bara några tusen och nya lotter och så vidare. Är själv mest med för den goda sakens skull, känns bra att bidra med något nånstans.

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !