Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Fler bebisar som har svårt med tids omställningen? Här är hon natta trött redan 17!! Ändå sovit sammanlagt 2,5 timmar under dagen.
Fler bebisar som har svårt med tids omställningen? Här är hon natta trött redan 17!! Ändå sovit sammanlagt 2,5 timmar under dagen.
Vi leker kurra gömma och jage så hon ska glömma att hon är super trött.
Och så har Ronja vräkt i sig kokt brockoli. Älskart!! Trodde jag inte.
Att plocka med ärtor är en riktig hit här!
Det är väl härligt med kladd!!!
Vi har en plastmatta under hennes stol. Kontorsstolmatta.
Våran blivande BVC tant höll på tappa ögonen när Ronja fick bita på bananen själv. Hon tyckte inte det var riktigt bra. Typiskt man ska få en sån där jobbigt en. Våran gamla var vikarie. Hon skickade ett fint kort med posten och meddelade läget och skrev bl.a. Lilla Ronja är en underbart livlig flicka. Henne kommer jag aldrig glömma!
Hur gullig är hon inte!!!
Vi hade ju tur med hon vi haft. Men hon fick
gå pga besparingar. Så hon vi kommer ha nu är en sån som har egna råd. Men jag gör som jag vill.
Hennes barn barn hade minsann satt i halsen... Bla bla bla
Ronja har fått bitar sen länge och har aldrig satt i halsen. När sjutton ska hon lära sig att tugga annars tror hon?? Å banan är ju väldigt lätt om nåt
Kan ju vara så att lugna bebisar blir tuffa sen och tvärt om med
Hoppas det vänder här då denna unge tar mycket/ all kraft och tid. Oerhört envis.
En kompis hade världens lättaste bebis nu är hon väldigt väldigt mycket tvärt om
Mammasmurfen: ja det är ju skönt dom uppför sig borta. Hade ju hellre valt det med isf.
Nhjärtad: samma här. Ångrar att jag inte började jobba nu! Ingen lust med nåt. Så kul att ha börjat gymma igen
Min sgi kommer räknas om efter Ronja är 1 eftersom jag tagit ut 4 dagar i veckan och har jobbat lite fick jag brev om har ju bara jobbat 6 veckor så ska det baseras på det blir det lägsta synd man inte läste på mer i tid.