Inlägg från: thegoddess |Visa alla inlägg
  • thegoddess

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

2barns: kanske är dags för tänderna?? Har han dreglat och tuggat lite extra? Annars är det säkert nån hård bajs eller stor bökig fis. Hoppas det inte är nåt värre.
    Skrek han bara ute ?

• thegoddess

Persikans: pust! Känner igen det där. Kör än så länge fleece ställ så det går ok. Men har tagit overall ett par gånger och det är icke populärt.

• thegoddess

Ronja har bajsat löst i 5 dagar ca 4-5 ggr per dygn så vi trodde tand. Men idag var det hårt igen. Hon har ju matvägrat Allan så det har böivit mer välling sista dygnen så kan vara därför. Men hon tuggar som tusan så borde vara tand. Hon har faktiskt oxå joxat i vagnen sista dagarna med.

• thegoddess

Jag tar inotyol eller barn olja på lilla rumpen efter bajjning så den är bra nu.

• thegoddess

Jag har köpt nån fisherprice stol med ljud ramsor osv, en sån där hindvalp med ljud så står det mage, öra på osv sen kommer vi ju köpa nåt större i sommar med.

• thegoddess

Vi brukar ju inte köpa nåt direkt för vi tycker det är bättre att köpa nåt ihop. Mest jag som inte vill få meningslösa saker utan vill köpa själv. Men jag är bra på att köpa till andra så nånting ska vi nog hitta på. Men vet inte vad än. Vill oxå ha tips

• thegoddess

Fy vad tråkigt. Hellre mf tidigt än ett fullt utvecklat barn. Usch vad hemskt. Beklagar verkligen

• thegoddess

Ronja får nåt att göra på skötbordet. Leka med en liten vatten nappflaska som hon dricker, skakar så det skvätter. Skoj tydligen. Sen gillar hon när man lägger nåt för ögonen och säger hon är borta. Sprattlar med benen men vänder sug iaf inte. Inland kör jag majskrokar eller annan leksak. Innan jag lagt henne har jag blött tvättlapparna. Hon bajsar 2-3 ggr om dagen så segt duscha henne jämt. Sen blir hon alltid arg när hon inte får duscha mer.

• thegoddess

Fattar inre varför dom inte uppdaterar för iPad och iphone...

Har köpt fars dag present. En massa olika sorters öl. Det blir poppis. Tror han får dom idag. Jag jobbar helg och vet inte vart jag ska gömma dom.

• thegoddess

Åh grattis! Vad kul med en av varje !

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !