Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Jag kommer uppdatera på en gång, lovar
Jag kommer uppdatera på en gång, lovar
Jag känner absolut ingenting. Jag har däremot fått massa utslag på händerna sedan ca 1½ vecka (kanske något med immunförsvaret?) också fick jag ju hemsk foglossningsmärta i tisdags, men det kan ju lika gärna varit att jag fick ägglossning då istället.. eller nått..
Men jag har aldrig haft några "symptom" med någon av graviditeterna, med Marcus kunde jag lika gärna varit ovetande tills magen började växa om jag inte testat mig
När var det ni skulle få sätta in igen? :)
Negativt
Jag antar att jag inte fick regelbunden mens ändå, blää jag hatar min kropp just nu, antagligen lär ju foglossningssmärtan jag fick i tisdags betyda äl eftersom den även var helt borta dagen efter, ska testa mig nästa tisdag igen... Urs nu är jag depp idag :(
Ja precis, det så drygt att vänta på allt, vet att du förstår precis den känslan :)
Min mens cykel var ju jättelång efter jag fått Marcus och jag hade hoppats på att rosenrot och nattljusolja skulle korta ner den men det verkar inte så.... Jaja jag har ju underbara Marcus iaf Ska ta ett nytt test den 25e på min födelsedag :)
Marcus har föresten börjat säga endel 2 och 3 ords meningar =) Också lär han sig ca 2 nya ord varje dag nu! Helt otroligt
Håller alla mina tummar för dig vincents mamma!!
Min mens har fortfarande inte kommit så nu är jag säker på att det var ägglossning jag fick förra tisdagen när jag fick sådan foglossning under dagen..
Vi har förövrigt en unge som är pigg som en lärka, han går upp 7.30 sover 20 min på dagen och somnar på kvällen 21.00 Mycket mystid tillsammans får vi iaf Vad kör ni för blöjstorlek nu? Vi har stl 6 på dagen och 8 på natten (Libero up&go) han kissar så mycket på natten även fast han inte dricker så mycket så vi fick gå upp från stl 7 och prova 8an nu haha
Idag är det rättegång mot xcet ang pojkarna....
Den startade kl 9, sambon sitter med eftersom jag inte får, ska vittna kl 13 nämligen.
Är så sjukt nervös så de finns inte, vill bara ha den här dagen överstökad, så vi kan gå vidare hur det än går,
fast domslut kommer inte meddelas föräns om ca 2 veckor
HATAR honom för den sitts han försatt oss i, HATAR honom ännu mer pga vad han gjort mot pojkarna!
Nemen här hade jag värsta intressanta blöjdiskutionen också är det världens cat fight nu!
Fy i helgen när vi var ute och grejade på uteplatsen lyckades Marcus rymma! Typ 10sec så var han borta, vi sprang runt och letade överallt Vi hittade han tillslut 200 meter ner utefter bilvägen!! Han hade alltså bara vänt på klacken och gått den biten dit på ungefär en halv minut. Jösses vilken panik vi hade.. Vi hade ju bestämt att sätta upp ett staket runt gräsmattan redan i vintras i och med att han är så otroligt "aktiv" eller hur man ska uttrycka sig, så idag åkte vi iväg och köpte ett som ska åka upp snarast!