Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Nära både mitt jobb, Niklas jobb och mina föräldrar :) nära till gym och simhall.. Och Linköpings stolthet stångån :D
Nej men fy vad jobbigt ludi, vet du om det är något som hänt kanske? Lider verkligen med dig måste vara fruktansvärt svårt och jobbigt
Ja blää vi har också kallhyra, hyran ligger på 4 350:- för 3a på 75 kvadrat sen tillkommer el på 1 000-2 500:- /månad beroende på sommar eller vinter. Fattar inte att de fortfarande har kvar det kassa systemet Vi har iaf tvättmaskin och diskmaskin i lägenheten, också är den ganska fräch så vi lär bli kvar här tills vi ska köpa hus, om sådär 10-15 år. Jag avskyr att flytta och trivs faktiskt väldigt bra här. Hoppas bara de byter hyresvärld snart ......
Marcus är också mer gosig nu än förr :)
Han brukar också somna i vår famn i soffan supermysigt, annars går vi och lägger oss tillsammans i vår säng så somnar han på en minut när han får nypa mig i pupparna och gosa haha
F*n vad jag är trött på att blöda nu har hållit på och småblött ända sedan skrapningen den 30e december! Känns som vi aldrig kommer få bli gravida igen, och på gyn tycker de bara att allt är såå normalt som alltid.. Hur länge ska det dröja egentligen
Ja och när man är mitt uppe i det känns allt som en evighet Jag tror och hoppas iaf att det var mensen som drog igång på riktigt idag, känns ganska bra så vi kan få försöka igen någon gång... Har provat att äta nattljusolja så kanske den hjälpe mensen på vägen
Vad duktigt du är, och alla här som tränar så flitigt Jag skulle behöva röra lite bättre på mig för att få bort extra kilot på buken men det blir lixom aldrig av
Haha vilket långt inlägg det blev, skönt att du fick dra ut tanden nu, jag har också massa problem med en av mina hörntänder, får alltid inflammation i tandköttet precis under den :/ Ska till tandläkaren den 27 så får se vad de säger då :) Betala har jag fått börja göra för mig nu också haha