Inlägg från: April barn |Visa alla inlägg
  • April barn

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Marcus äter inte heller speciellt mycket, men han har en okej vikt och är alltid glad och allert så det är nog ingen
    fara med det :) Han brukar äta en flaska varm mjölk när vi går upp, en portion havregrynsgröt någon timme senare sen
    äter han lite av vår mat eller lite av en burk (ibland kan jag få ner en hel) till lunch, lite frukt eller mellanmålsburk
    på em, havregrynsgröt till kvällsmat också kokar vi lite välling på havremjölk och mjöl på kvällen när han ska sova :)

MA v.17 -2009 ♥ Marcus 8 December 2010 - 3 560g & 55cm kärlek ღ MA v.9 -2011
  • April barn

Jag har inte så jättestor sexlust för min del går det bra med några gånger i månaden men nu när vi försöker bli gravida blir det ju var tredje dag vare sig man vill eller inte haha jäääätteskönt...Marcus blev till den 14 Mars och jag ska ha ägglossning nu på söndag men det känns som att den håller på att komma tidigare, blir spännande att se om vi kommer få två barn i december nu Tungan ute

• April barn

Min BM har alltid varit kanon, lyssnar och hjälper till så fort man undrar över något. Och jag har alltid fått 2-3 extra UL i och med mina MA.

Vad tråkigt gjort av honom magda, jag hade blivit jättebesviken :( Hoppas det löste sig sen..

Åh det är två långa veckor kvar tills jag kan testa mig nu, och om det är positivt får jag åka på första ul om 1½ månad. Vill bara snabbspola tiden liiite :)

• April barn

Jag tror Marcus har någon slags nattskräck... eller något....
    Han vaknar mitt i natten och bara slår på mig, kastar sig i väggen och skriker så han tappar luften :/

• April barn
    LillSnurr82 skrev 2012-03-31 21:38:55 följande:
    Agnes hade nattskräck eller nåt liknande för ett par veckor sen. Vakna ofta samma tid varje natt och var helt hysterisk.. Det ända var då att tända lyfta upp henne och gå till ett annat rum så hon vakna till liv.. Sen kunde man söva om henne igen i hennes säng. Men man var verkligen tvungen att se till så att hon vakna helt.. När hon skrek så där hysteriskt var hon i ett mellanting mellan att sova och vara vaken och då kunde man inte trösta henne.. Men det gick över efter ett par veckor. Nu sover hon hela nätterna igen.. I bland skriker hon men då räcker det oftast att ge henne nappen så somnar hon om igen.
    Ja men det är det som är så skumt, vi går upp med han tänder alla lampor, höjer rösten lite för att han ska reagera men han är som helt borta det går verkligen inte att få kontakt med honom Obestämd
  • April barn
    Vincents mamma skrev 2012-04-01 09:42:39 följande:
    Halloj! Det blev ingen bebis denna gång heller, så nu är det bara att slicka såren och ta nya tag! 2 försök kvar sen är det över, känns skapligt jobbigt att tänka på att man kanske aldrig kommer få vara gravid igen och uppleva småbarnstiden igen.
    Vad tråkigt :( Håller tummarna att något av de andra kommer funka, när blir nästa försök?
  • April barn
    3 barns mamma84 skrev 2012-04-02 20:55:04 följande:
    Moma:
    Hoppas ni får ett bra svar .

Har bestämmt mig nu !!
    Om mensen inte kommer innan 9:e så blir det ett test.
    Men fan vad jag är nervös !!!
    Molvärk men endå inte.
    Men,men det som väntar den väntar aldrig förlänge
    Hoppas hoppas det blir en dec bebbe här då .
    men så nervös herregud.
    men nu får vi se om man e gravid eller skenis haha            
    Spännande, vi kanske får decemberbebbar igen båda två, jag har testdag den 15e Skrattande
  • April barn

Moma hur gick det med Elliot igår?

• April barn
    3 barns mamma84 skrev 2012-04-03 09:02:20 följande:
    ååh gumman vi ska ha dec bebis vi 2 !!!
    Idag BIM+3 har molvärk som vanligt tappe stängt flytningar temp på 36,7 fortfarande ömma bröstvårtor
    Vanligen e tempen på mig på 36,3-4 nu får vi se Shit jag hoppas verkligen
    Hur kan du hålla dig så länge ??    
    Klart vi ska Skrattande Hur orkar du vänta som har passerat bim ta ett test bumms Jag har inte bim förens den 15e så vill inte testa innan Glad
    Beräknad bf blir 22-23 december haha, för min del när det ändå är så sent i december får jag hellre den 26 så hinner vi fira jul i lugn och ro innan, men men vi får se hur det blir alls Skrattande
  • April barn
    Momalicious skrev 2012-04-03 09:19:47 följande:
    Tack tjejer. Uppdaterar snabbt för jag är magsjuk (typiskt). Det gick bra igår, blodprovet var normalt. De ville dock ha ett urinprov på fastande mage idag men det gick inte, han vägrade. Får bli imorgon förhoppningsvis. Läkaren var en idiot och kunde ingenting, hade ingen aning om nånting och Tomas fick säga till honom att ta blodprov (!). Hatar jävla idiotstafettläkare.
    Men gud att de inte kan bättre, (vet inte om dessa ni träffat är gamla) men på vår vc jobbar en gammal gubbe som läkare som nästan alla får träffa när man kommer dit och han kan verkligen ingenting. Jag hade influensa när jag var 10 och hostade så jag kräktes under en månad men han sa att jag kräktes för att jag ville det !?! Och när mamma var gravid ville han skriva ut treo till henne, hon fick själv upplysa honom om att man inte får äta sådant som gravid, jag förstår inte varför de inte kan bytas ut mot lite unga nyutbildade läkare Obestämd
    Tur att proverna såg bra ut iaf, förhoppningsvis var det inget allvarligt. Men eftersom du känner så starkt att något är fel är det ju ändå bra om de söker efter andra orsaker Glad
Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !