Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Iiih imorgon ska jag åka och göra teoriprovet! Jag är helt säker på att jag klarar det men lite nervös är jag ändå
Iiih imorgon ska jag åka och göra teoriprovet! Jag är helt säker på att jag klarar det men lite nervös är jag ändå
Godkänd på teoriprovet idag YIPPIE !! Uppkörning på måndag så har jag förmodligen/hoppningsvis körkort. UNDERBART
Kram på er som har det jobbigt
Jobbigt det är att bara få höra att det är normalt när man själv mår piss, hoppas värken släpper snart för dig :(
Verkligen inte, mins när Martin åt citodon efter han opererat sig. Han bara sov och var helt borta hela dagarna kan inte vara kul och illamående är hemskt.. På tal om illamående jag har mått lite halvilla till och från den senaste 1½ veckan, idag fick jag som värsta vågen av illamående och höll på att kräkas Tydligen så kan man få ägglossning även fast man småblöder och vi har ju haft sex hela tiden... Men jag tycker det borde slutat blöda om jag blivit gravid då... Hmm ska nog ta ett test imorgon bitti för att utesluta det iaf, men man KAN ju inte låta bli att hoppas Min mage mår inte så jättebra så det kan även vara därifrån illamåendet kommer...
Det gör jag
Tack så mycket, ja man smyghoppas ju såklart att det ska vara positivt :)
3 barns mamma: Jo jag vet att man kan ha ägglossningsblödning men jag har haft småblödningar varje dag i 8 veckor nu (sedan skrapningen) med ett uppehåll på en vecka i mitten, så det är ingen tillfällig småblödning utan har haft det konstant.
Fy vad jobbigt med spya, hoppas han slipper magsjuka och blir bättre :)
Phu det blev aldrig något gravtest imorse, Marcus sprang in i kanten på en dörr igår kväll - somnade direkt efter och började spy när vi väckte han så vi fick åka till akuten för att kolla att han inte fått hjärnskakning, de ville att vi skulle stanna över natten för observation så vi har sovit på sjukhuset inatt. Jag och sambon fick dela på en 80 säng och Marcus kom de in och väckte en gång i timmen - Har inte direkt sovit som en prinsessa Men allt såg bra ut och han mår bra nu iaf, bara en stor bula och ett rakt streck över pannan näsan och munnen
Skönt att du får komma till läkaren och kolla upp det moma, en infektion är inte trevligt :/
Marcus äter också ganska bra. Han dricker en flaska varm mjölk när vi går upp, sen får han havregrynsgröt med frukt när vi äter frukost, ½-1 burk till lunch, havregrynsgröt med frukt skinka och macka till kvällsmat, sen välling innan han ska sova. Mellis består oftast av fruktpure med havre, frukt eller torkad frukt :)
Han älskar att äta själv, men gnäller inte när vi matar istället vilket är skönt :)
Grattis till Emil, vad kul nu kommer det går fort :D
Nej fy vad jobbigt för dig moma, hoppas det blir bättre nu då!
OJ vad ni har skrivit sen igår, brukar ju bara vara typ en halv sida :D
Marcus språkutveckling har också gått jättefort, han säger massa ord så jag kommer inte ihog allt. Säger någon två ords mening. Oftast Nej mamma! haha ;)