Inlägg från: Trollungarnasmamma |Visa alla inlägg
  • Trollungarnasmamma

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

April barn skrev 2011-11-14 10:47:29 följande:
    Nej andra, du också va? Men när har du bf då? Glad

Ja verkligen men min morbror har sagt att han nog ska köpa ett hus där vi bor och hyra ut till oss istället så vi slipper denna skiten (finns bara två hyresvärldar där jag bor och den andra är alltid full) herregud känns jättekontigt två barn OCH hus haha hoppas verkligen det gåt vi skulle prata om det under veckan, varmhyran skulle dessutom vara billigare än vad vi betalar i lägenheten trots att det är 1½ plans hus.. Gud vad alls känns bättre nu Skrattande
    Sån morbror skulle jag med vilja ha!!!
  • Trollungarnasmamma
    April barn skrev 2011-11-14 10:57:25 följande:
    Ja precis då har ni ju ett par stycken ändå och njuter full av dem :) vi vill bara ha tre (just nu iaf Drömmer) så har jag tänkt hoppa på utbildningen sen när jag varit hemma med den sista :)

Förövrigt sov marcus hela natten inatt Förvånad han somnade kl 19 och vaknade kl 06, jösses Skrattande  
    Trollungarnasmamma skrev 2011-11-14 10:49:00 följande:
    Sån morbror skulle jag med vilja ha!!!
    Haha ja, jag har nog världens snällaste morbror Solig han har visserligen väldigt bra ekonomi men ändå det är inte alla som gör så ändå Glad

Jadå, de är alla i härliga åldrar nu!! Ja så kan man med göra, jag har ställt till det lite för mej men hoppas på att kunna lösa det nu även om det kan bli rätt tufft ett tag!

ne det är det verkligen inte!!! Kanon juh!
  • Trollungarnasmamma

Här hänger sorgen över oss, men går rätt bra ändå, tur man har barnen!!!! De gör då verkligen så man inte tänker på det hela tiden...
    Det kommer bli obduktion för att se vad som gick fel. Men de tror på att vätska har tryggt på nånting i nacken ele vad det var.
    Han led inte iaf.Hjärta

Vi har med fullt här i området ang dagis, De håller på att jobba på en lösning. Ringer en gång i veckan för att kolla....imorgon får ni hålla tummarna för mej, ska på arbetsintervju mitt i kaoset!!! Men efter det som hänt så kan man juh hoppas att lyckan ser på oss!

MIn stora dotter sitter och spela nintendo 8bit Kommer ni ihåg detta spelet?? Kult!

• Trollungarnasmamma
    mamma smurfen skrev 2011-11-15 17:26:34 följande:
    Har ni oxå kvar den gamla konsollen NhjärtaD *ler* vi har mitt gamla kvar, å en maaaassa spel till, hade inte hjärta att slänga det , min favvo var Zelda, och Metroid=) å givetvis Tetris*S*
    De e klart Ne inte min sambo heller & det funkar juh! Man får rätt mycket för dem nu om man skulle vilja sälja!! hahaha

Vi har massa spel med, mitt favvo är bubble bubble
  • Trollungarnasmamma
    Momalicious skrev 2011-11-15 17:26:49 följande:
    Förstår att det måste vara jättejobbigt! Och som du säger, ni förtjänar ju verkligen att få lite lycka, så hoppas du får jobbet!

TackKyss

Idag ringde hans fru (hans föräldrar är skilda) och pratade om begravningen & minnesgudstjänst ihelgen   Jag fixar knappt begravningar, men klart man går......jag & barnen ska beställa ett eget arrangemang med band för mannen ville stå med sina bröder.

Känns helt overkligt.......

Aprilbarn: Har du mina uppgifter eller?

• Trollungarnasmamma
    Momalicious skrev 2011-11-15 21:16:52 följande:
    Nhjärtad, när fick du första?

Ludi: jag förstår att det känns jobbigt. Är du säker på att du aldrig vill ha fler barn? Kanske ändrar du dig om några år..?
    när jag var 21 kom min första flicka!
  • Trollungarnasmamma
    ludicrous skrev 2011-11-15 21:41:53 följande:
    Hur de som har barn med någon annan än pappan till decemberbebisen :)

Om det är skillnad på barnen o hur det funkar?
    Jag märker ingen större skillnad, lite lite kanske men inget märkbart, däremot blir han irriterad om jag pratar om tiden innan han kom in i bilden på riktigt, typ förlossningarna & ja om livet innan....& han vill gärna styra i mitt & andra pappans relation, han tycker inte särskilt bra om honom. Så våra bråk vi har handlar mest om honom typ.

Men han & hans familj har tagit till sej mina tidigare som ingenting, jätte skönt!
Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !