Inlägg från: Trollungarnasmamma |Visa alla inlägg
  • Trollungarnasmamma

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Heeej!

Fan ni har redan hunnit skriva mycket!!

Jag mår rätt kasst, trött på allt, mensvärk, ont i huvudet....kanske e en liten höstdepp!!!
    Nemi känner nog av det med för hon är rätt gnällig Obestämd

Nu ska jag se om jag hinner läsa nått

~*~♥~*~ Nova-06, Elliot-09, Nemi-10 ~*~♥~*~
  • Trollungarnasmamma

Vi har sökt från januari på syskonens dagis men har hört att det är fullt överrallt här omkring, meeeen jag hoppas juh på lite förtur eftersom de ska räkna på äldsta syskonets tid, men jag vet inte...har inte fått nått besked ännu iaf...

JAG LÄNGTAR ETFTER ETT JOBB, men samtidigt tycker jag fortf hon är för liten för dagis nu, men januari blir nog bra! Här ska man söka 6 månader innan...

• Trollungarnasmamma

Jag skrev mina i förra trådenObestämd

Skrev iofs inte BF & hatt mått

Nu har jag varit och tränat trots att jag inte känner mej 100 och har träningsvärk sen förra passet, kanske inte så smart men nu är det gjort & sökt jobb, söker nästan ett om dagen, men inget napp ännu

Nemi leker stundvis själv ele med sina syskon men helst ska jag sitta på golvet med henne, då är hon så nöjd så.

Hon somnar i egen säng numera Oftast somnar hon rätt snabbt och man kan hålla en hand på henne, ibland bökar hon lite genom att ställa sej upp några gånger.

Nu ska jag ta en dusch sen snarka

• Trollungarnasmamma

Fyyyy, skulle inte tränat igår...kan knappt röra armarna idag!!!! Skit jobbigt, känns som kroppen inte hinner med!

Nemi har fortf hosta och lite snorig...varit ett tag nu...verkar inte vilja försvinna helt....Fått för sej att man ska vakna klockan sex på morgnarna numera, sådär skoj....

Nån som har nått förslag på en bra & lätt blogg?

• Trollungarnasmamma

Numera går det inte att byta på Nemi i badrummet för hon ligger knappt still så vågar inte ha henne där, så här används mest våtservetter nu & hon är väldigt sällan röd, inte sonen heller.

• Trollungarnasmamma
    Mysmamma70 skrev 2011-10-28 22:36:05 följande:
    Vi byter på golvet eller i soffan.

Har du hittat någon bra blogg? Jag tycker att wordpress är bäst  
    Ja vi byter i sängen ele på golvet

Okej då ska jag kika in där, vill inte ha nått avancerat   TACK!!
  • Trollungarnasmamma

Nemi duschar ele badar 2-3 gånger i veckan, använder lite av liberos tvål för hon är mästare på att kladda i håret, har inte så långt men det räcker för att hon ska lukta fisk, gröt ele nått annat i håret

Vi smörjer aldrig henne om  det inte behövs

• Trollungarnasmamma

Håller tummarna för dej Moma!!

Åh grattis Cissi & alla ni andra jag inte grattat, får sluta hänga här innan jag blir för sugen på en till bebis Hade tänkt vänta att köra igång till 2013 iaf. Och vissa dagar skulle jag verkligen inte palla ha fler just nu för allas skull

Men de sista dagarna har jag varit orolig, har varit känslig mot vissa dofter & klökts en massa. helt knas, men mensen fick jag lite tidigare än vanligt så det är nog kroppen som spelar mej ett spratt

Idag har jag en hemsk huvudvärk Men ska försöka få till lite mat till min familj nu...

Min svärmor sa att jag kunde torka svampen i ugnen, tog inte så lång tid..mycket låg värme och på tidningspapper som man får byta ut när det är för blött, funkade kanon...sen kan man krossa dem när man ska ha det i såser osv...annars blir det lite läskig konsistens....

• Trollungarnasmamma

Mammasmurfen: hahaha samma här med min pojk, var den lättaste bebisen av mina, NU herrejissus!!! snart 3 och är som ett monster Men borta burkar det funka, hemma oj oj vissa dagar

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !