Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Agnes bajsa på pottan idag:) så duktig och stolt!! :)
Agnes bajsa på pottan idag:) så duktig och stolt!! :)
Grattis Mg :D du är nu den tredje(?) i denna tråd som är gravid igen. När har du Bf? Själv är jag nu i v25(24+1) och jag längtar som en tok tills nykomlingen ska göra entré :) speciellt nu när syster fått bäbis oxå. I kväll ska jag nog äntligen få träffa det lilla underverket. Dom får nog komma hem nu på morgonen:)
Åh vad kul moma! Hoppas att du får det! Grattis till intervjun, ska hålla tummar och tår!
Åh snacka om graviditets hormoner. Kolla på unga mödrar förut och var om hon mamman vars dotter kanske skulle bli omhändertagen av socialen.. Jag tjöt som en gris, tänkte om någon skulle försöka ta Agnes ifrån mig.. Nu sitter jag här fortfarande med gråten i halsen och gråter åt typ allt :(
Nej fy inte jag heller. Såg när det andra paret blev av med sin nyfödda, men det var inte så hemskt för dom föräldrarna visa liksom inga känslor.. Mysko!
Jag kollar ju på repriserna på morgonen vid 9.40. Ibland på ef men just den tiden brukar jag vara i stallet.
Hoppas Eliot vaknar feberfri!
Åh nu har jag vart hos min syster och sniffat på syster sonen... Han var sååå fin! Massa mörkt hår precis som våran Agnes :)
Isac ska han heta:)
Nu längtar man ännu mer efter juni då våran nya familjemedlem gör entré...
Hoppas att alla små och de mammor som är sjuka kryar på er snart!
Aprilbarn.. Haha... Skratta låter bäst! Händer alla någon gång skulle jag tro. Sambon fick fortkörnings böter häromdagen när han körde ut mig till stallet 2400:- dagen efter fick han en p-böter när han var och träna. Han hade betalat parkeringen men i FEL automat.. Så jävla irriterande..
Lycka till i morgon Angelique :)
Ingen aning, stod liksom heller ingen stans i vilken automat man skulle betala i. Han tog den närmsta, över gatan. Tydligen skulle han ta en som lång längre bort, as konstigt. Ville han överklaga var han tvungen att få via polisen.. Jojo, dom bryr sig ju säkert... Not!